خبرگزاری کار ایران

خداکرمی:

شهرداری تکلیف طرح‌های مصوب شورا را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۸۴

عضو شورای شهر با بیان اینکه طرح‌ها و لوایح الزام‌آوری که شورای برای شهرداری تهران تصویب کرده بلاتکلیف مانده‌اند، گفت: براساس این طرح‌ها و لوایح الزام‌آور شهرداری باید طی بازه زمانی معینی به آنها رسیدگی کنند اما وضعیت‌شان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناهید خداکرمی در شصت و نهمین جسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به بی‌اعتنایی شهرداری نسبت به مصوبات و طرح‌های شورای شهر انتقاد کرد.

خداکرمی با بیان اینکه طرح‌ها و لوایح الزام‌آوری که شورای برای شهرداری تهران تصویب کرده است بلاتکلیف مانده‌اند، گفت: براساس این طرح‌ها و لوایح الزام‌آور شهرداری باید طی بازه زمانی معینی به آنها رسیدگی کنند اما وضعیت‌شان نامشخص است.

وی افزود: شورای پنجم از ابتدای کار خود طرح‌ها و لوایح الزام‌آور متعددی را تصویب کرده اما مصوبات مربوطه با وجود پایان مهلت مقرر هنوز به شورا ارسال نشده است در همین راستا به شهرداری تذکر می‌دهم که هرچه زودتر با ارسال گزارشی پیشرفت مصوبات مذکور را به شورا اطلاع دهند.

خداکرمی در ادامه به برخی از این مصوبات اشاره کرد و لیست این مصوبات شامل ۱۱ مورد را به هیئت رئیسه شورا تقدیم نمود.

در میان این لیست مصوباتی همچون (الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌ها) و (مجوز انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری تهران جهت تکمیل خطوط شش و هفت متروی تهران) به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز