خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری فطریه برای کمک به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوند کلیه

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۳۲

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از جمع‌آوری زکات فطریه توسط این انجمن برای تامین هزینه‌های بیماران نیازمند دیالیزی و کلیوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش آرمان(رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور) اظهار داشت: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی بیش از یکصد هزار بیمار دیالیزی و پیوند کلیه را از طریق ۱۸۷ شعبه و نمایندگی در سراسر کشور تحت پوشش دارد و بخش قابل توجهی از این عزیزان با مشکلات مالی بسیار جدی برای درمان و تهیه دارو مواجه هستند.

او با اشاره به برنامه این انجمن برای جمع آوری و دریافت وجوه زکات فطریه هموطنان داخل و خارج از کشور افزود: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از طریق حساب‌های خود آماده دریافت این وجوه است و امیدواریم همانند سال‌های گذشته شاهد مشارکت گسترده مردم خیراندیش و نیکوکار در این امر خداپسندانه باشیم.

آرمان تصریح کرد: این وجوه در راستای ماموریت‌های خیرخواهانه انجمن، صرف امور جاری و درمانی بیماران نیازمند کلیوی کشور می‌شود و بی‌تردید مساعدت‌های ارزشمند مردم عزیزمان می‌تواند بسیاری از بیماران دیالیزی را وارد چرخه پیوند کلیه کند تا این بیماران از مشکلات و درد و رنج فراوان دیالیز رهایی یابند.

شماره کارت‌های بانکی به نام انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران به شرح زیر است: شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۰۲۳۲ بانک تجارت و شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۰۸۰۰۲۱۴۱۵ بانک پارسیان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز