خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر:

امیدوارم اشعار تفرقه‌آمیز در وحدت مسئولان خلل ایجاد نکند

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۸۷

محسن هاشمی گفت: باید مراقب بود این روحیه نشاط با شکست‌های احتمالی تضعیف نشده و به برتری ‌جویی نژادی و ملیتی تبدیل نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) در ابتدای هفتادومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک و گرامیداشت عید سعید فطر گفت: پیام عید فقطر همدلی است که در نماز وحدت‌بخش عید فطر تجلی می‌یابد و امیدواریم اشعار تفرقه‌آمیز در وحدت و همدلی مسئولان ذیل رهنمودهای رهبر خللی به جود نیاورد.

محسن هاشمی با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال و والیبال ایران افزود: ورزش قهرمانی نماد دوستی ملت‌ها و تبلور روحیه موفقیت‌طلبی در جامعه است. در جامعه‌ای که اخبار ناگوار و سوانح و اتفاقات فراوانی در دو سه سال گذشته رخ داده است، این پیروزی‌ها ارزش دوچندان دارد و بهانه‌‌ای برای تزریق نشاط و امید به جامعه است.

وی افزود: باید مراقب بود این روحیه نشاط با شکست‌های احتمالی تضعیف نشده و به برتری ‌جویی نژادی و ملیتی تبدیل نشود.

رئیس شورای شهر، ایران را نماد مدارا، گفت‌وگو و تعامل فرهنگی دانسته و گفت: جام جهانی فوتبال و لیگ جهانی والیبال فرصتی برای نمایش و تبلور فرهنگ غنی ایران در سطح بین‌الملل است. مسئولان فرهنگی نیز با استفاده از زیرساخت‌های مناسب شهری از سالن‌ها و اماکن فرهنگی برای ایجاد فرصت حضور با نشاط شهروندان جهت تماشای مسابقات ملی استفاده کردند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: پخش سرود ملی ایران قبل و بعد از مسابقات دعوت از چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای تماشای مسابقات در کنار مردم و به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌ها و تجربیات سازنده در فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند در ایجاد رفتارهای هنجارمند و تقویت هیجان مثبت در جامعه موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز