خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو شورای شهر از تعلل در اجرای پروژه بوستان زندگی در منطقه هرندی

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۱۴

علی‌رغم تأکید مدیران وقت شهرداری و حساسیت اعضای شورا در دوره قبلی عملیات اجرایی بوستان زندگی تا پایان سال ۹۶ خاتمه نیافت و در بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری زمان اتمام پروژه با دو سال وقفه به سال ۹۸ موکول شده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری (عضو شورای شهر تهران) در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور نسبت به توقف پروژه  بوستان زندگی در محله هرندی انتقاد کرد.

فخاری با اشاره به پروژه بوستان زندگی به عنوان بخشی از طرح ارتقای کیفیت زندگی در بافت تاریخی مرکز تهران و استقرار انضباط اجتماعی در محله هرندی گفت: این پروژه در راستای ساماندهی بوستان‌های این محله تعریف و از ترکیب و تجمیع، سه بوستان خواجوی کرمانی، بهاران، حقانی تشکیل شده است و مساحتی در حدود 24 هکتار را شامل می‌شود.

این عضو شورای شهر ادامه داد: بوستان زندگی در موقعیت خیابان شوش محله شهید هرندی از سال ۹۴ آغاز شده و پایان این پروژه در سال گذشته، یعنی سال ۹۶ بینی شده است. علی‌رغم تأکید مدیران وقت شهرداری و حساسیت اعضای شورا در دوره قبلی عملیات اجرایی بوستان تا پایان سال ۹۶ خاتمه نیافت و در بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری  زمان اتمام پروژه با دو سال وقفه به سال  ۹۸ موکول شده است.

رییس کمیته اجتماعی با بیان این نکته که بهره‌برداری از این بوستان، از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی این محدوده است، گفت: در حال حاضر با این تأخیر قابل توجه، عملیات اجرایی تکمیل پروژه مسکوت مانده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در ادامه به پروژه‌های ناتمام ارایه کرده و افزود: گزارش میزان پیشرفت پروژه در احداث سالن سرپوشیده جهت اجرای شهر کودک، احداث دیوار پیرامونی به طول ۱۸۰۰ متر با الگوبرداری از دیوار پیرامونی پارک شهر با هدف یکپارچه‌سازی و حفظ اصالت منظر شهری منطقه و آمفی‌تئاتر روباز به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را مطالبه کرد.

وی در انتها گفت: احداث معابر اصلی و فرعی داخلی بوستان و ابنیه عمومی به مساحت ۳ هزار متر مربع، مرمت و بازپیرایی فضای سبز، اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی محوطه شامل اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار، شبکه فاضلاب و جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث مخزن ذخیره آب، تابلوهای برق محوطه و شبکه روشنایی معابر، مناسب‌سازی معابر و دیگر کاربری‌های پروژه برای استفاده معلولان از دیگر مواردی است که ارائه گزارش میزان پیشرفت آنها  به شورا ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز