خبرگزاری کار ایران

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:

فراخوان مشمولان طرح نخبگان در تیرماه سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۳۹

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولانی که در طرح نخبگان ثبت نام کرده و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۷ می‌باشند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایلنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در طرح نخبگان ثبت نام و مورد تایید قرار گرفته اند و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۷ می‌باشند، به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

گفتنی است، کلیه مشمولان فوق موظف هستند روز شنبه دوم تیر ماه ۹۷ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده حضور یابند.

لازم به ذکر است؛ افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح با عنوان آموزش نخبگان نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور و یا اطلاع از آخرین وضعیت خود براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مرکز آموزش شهید "مدرس" سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی، پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.

شایان ذکر است مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ فوق برای آنان صادر نشده، می‌بایست برای پیگیری درخواست خود به بنیاد نخبگان نیرو‌های مسلح واقع در بزرگراه شهید بابایی، دانشگاه دفاع ملی ستاد کل نیرو‌های مسلح مراجعه کنند، همچنین دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس و بالاتر برای بهره مندی از طرح نخبگان می‌بایست به بنیاد نخبگان نیرو‌های مسلح به نشانی ذکر شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز