خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت محمدجواد حق‌شناس برای درگذشت محمدامین قانعی‌راد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۷۹

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در پیام تسلیت خود نوشت: بسیار سخت و باورناپذیر بود که اولین خبرى را که در روز عید فطر دریافت می‌کنیم، درگذشت دوست ارجمند و استاد بزرگ جامعه‌شناسى کشورم باشد.

 به گزارش ایلنا، محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر) در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت رئیس انجمن جامعه شناسی ایران، محمدامین قانعی راد را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

استاد قانعى راد

از شمار دو چشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش

بسیار سخت و باورناپذیر بود که اولین خبرى را که در روز عید فطر دریافت می‌کنیم، درگذشت دوست ارجمند و استاد بزرگ جامعه‌شناسى کشورم باشد.

استاد دکتر سیدمحمدامین قانعی‌راد، استاد بزرگ جامعه‌شناسی و رئیس سابق انجمن جامعه‌شناسی ایران پس از یک دوره سخت مبارزه با بیمارى سرطان خیل بزرگ دوستداران، استادان و دانشجویان علاقمندش را  تنها گذاشت و به‌سوى پرودگارش شتافت.

 جامعه علمی کشور به ویژه حوزه جامعه‌شناسی ایران سوگوار درگذشت این استاد فرزانه و دانشمند فرهیخته خواهد بود.

کمیسیون فرهنگى و اجتماعى شوراى شهر تهران،رى و تجریش؛ سوگ از دست دادن این جامعه‌شناس متعهد و ایران‌دوست  را به خانواده ارزشمند قانعی‌راد، جامعه علمی، انجمن جامعه‌شناسی ایران، دوستان، همکاران و دانشجویان این استاد تسلیت گفته و شادى و آمرزش برای او و شکیبایى فراوان براى خاندانش را از درگاه ایزد مهربان آرزومند است.

روانش شاد و یادش جاودان باد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز