خبرگزاری کار ایران

پورسیدآقایی در جمع خبرنگاران:

مصوبه شورای اقتصاد برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی/انتشار نام دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری/صدور کارت بلیت مدت‌دار برای خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۹۰

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: 18 هزار دستگاه اتوبوس درون شهری طی 4 سال نوسازی می‌شوند و شرکت نفت 82 هزار دلار از محل صرفه‌جویی سوخت بابت نوسازی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پورسیدآقایی (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) در حاشیه هفتادومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز اختیارات مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی از شورا به شهرداری تفویض شد و طی آن انتخابات هیئت مدیره این شرکت و زمان برگزاری مجمع شرکت واحد با شهرداری تهران خواهد بود.

پورسیدآقایی در پاسخ به این سوال که اسامی خبرنگاران دارای طرح چه زمانی منتشر می‌شود، گفت: انتشار اسامی پیشنهاد خود شهرداری بود و جالب است که اعضای شورا مدام این پیشنهاد را از ما پیگیری می‌کنند. منتظر هستیم تا اقدامات نهایی واگذاری طرح به خبرنگاران پایان یابد تا لیست را منتشر کنیم.

وی با بیان اینکه 3500 خبرنگار مدارک کافی برای طرح ترافیک نداشتند و بخش بزرگی از آ‌نها حذف شدند، گفت:  باید اجازه دهیم که آخرین واگذاری‌ها انجام شود چراکه برخی اعتراض کرده و برخی از رسانه‌ها لیست را تغییر داده‌اند. با نهایی شدن لیست دریافت‌کنندگان، اسامی قطعا منتشر می‌شود از نظر ما انتشار اسامی بازدارنده بوده و جلوی تخلفات را می‌‌گیرد.

معاون شهردار در رابطه با صدور کارت بلیت رایگان حمل و نقل عمومی ویژه خبرنگاران گفت: این کار ابتدا مبلغ‌دار بود اما مطابق با مصوبه کارت را مدت‌دار و بدون سقف تعیین کردیم. طبق پیش‌بینی ما سه هزار خبرنگار مشمول دریافت این کارت می‌شوند.

پورسیدآقایی در رابطه با مصوبه نوسازی ناوگان اتوبوس درون شهری در شورای اقتصاد نیز گفت: براساس این مصوبه 18 هزار دستگاه اتوبوس درون شهری طی 4 سال نوسازی می‌شوند و شرکت نفت 82 هزار دلار از محل صرفه‌جویی سوخت بابت نوسازی پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: سال اول 5 هزار دستگاه نوسازی می‌شوند که انتظار داریم سهم تهران 2 هزار دستگاه باشد همچنین قصد داریم 560 میلیارد تومان را در بانک بلوکه کنیم و از محل سود آن به خریداران اتوبوس وام بدهیم که طی آن 550 دستگاه اتوبوس نوسازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز