خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

افزایش 12.5 درصدی خدمات دفاتر الکترونیک شهر/قیمت‌ها مطابق با تورم افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۲۰

رئیس شورای شهر تهران گفت: نزدیک به دو سال است که تعرفه‌ها افزایش نیافته و با توجه به کاهش ساخت و ساز و براساس نرخ تورم این افزایش تعرفه به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) در انتهای هفتادومین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران؛ با اشاره به محتوای جلسه گفت: جلسه امروز به بررسی موضوع مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی پرداخت و در ادامه جلسه نیز انتخاب حسابرس در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به مصوبات جلسه امروز شورای شهر اشاره کرده و گفت: در جلسه‌ امروز افزایش نرخ تعرفه خدمات نوری در دفاتر خدمات الکترونیکی شهر 12.5 درصد افزایش پیدا کرد. نزدیک به دو سال است که تعرفه‌ها افزایش نیافته و با توجه به کاهش ساخت و ساز و براساس نرخ تورم این افزایش تعرفه به تصویب رسید.

هاشمی با بیان اینکه در جلسه امروز قرار شد انتخاب بازرس در شرکت واحد اتوبوسرانی به عهده شورای شهر بوده و بقیه موارد ازجمله حسابرسی و هیئت مدیر شهری تفویض شود، افزود: در جلسه امروز نهایتا مقرر شد که شهرداری بتواند سال‌های آینده نیز براساس نرخ تورم افزایش نرخ داشته باشد.

رئیس شورای شهر در انتها به افزایش تذکرهای پیش از دستور در شورا اشاره کرده و گفت: همانطور که اعضا به بنده تذکر آیین‌نامه‌ای می‌دهند بنده در مورد تذکرات به اعضا نکته‌ای را گوشزد کردم. تذکرات در صحن باید در حد معقول باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز