خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش‌ و پرورش با چوپان فداکار پیرانشهر دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۷۱

چوپان فداکار پیرانشهری در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش، جزئیات اتفاقی که باعث نجات جان اهالی روستایش شد را شرح داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با کامل قربانی چوپان فداکار پیرانشهری دیدار و گفت‌وگو کرد؛ در این دیدار کامل قربانی  جزئیاتی در مورد اطلاع‌رسانی به‌موقع و در جریان گذاشتن افراد ساکن روستای پسوه از سیل قریب‌الوقوع را شرح داد.

این دیدار که با همکاری و حضور رسول خدری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس انجام گرفت، سید محمد بطحایی با اشاره به فداکاری و ایثار بزرگی که این چوپان انجام داده است، خاطرنشان کرد: خبررسانی این اتفاق‌ها و شرح و خبررسانی فداکاری‌هایی این‌چنینی  در کشور، باعث افزایش روح ایثار و فداکاری میان مردم می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا  به همت مردم و حمایت مسئولان، مشکلات ناشی از سیل در این روستا کاهش یابد.

کامل قربانی چوپان فداکار اهل روستای پسوه از توابع پیرانشهر شب‌هنگام در فاصله دور از روستا، پس از رؤیت بارش شدید و احتمال وقوع سیل شدید، این خبر را با تلفن همراه به روستاییان اعلام کرد و به علت اینکه دفعات قبل نیز هشدارهایش به وقوع پیوسته بود، این پیام از طریق مسجد روستا به اهالی روستا داده شد و روستاییان به‌سرعت محل سکونت خود را تخلیه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز