خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

پلیس پیشگیری ناجا مجری برگزاری همایش ملی کلانتری مطلوب در افق ۱۴۰۴

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۹۰

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا گفت: همایش ملی کلانتری مطلوب در افق ۱۴۰۴ بهمن ماه ۹۷ با مشارکت مراکز علمی و دانشگاهی به همت پلیس پیشگیری ناجا برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی هاشمی با اعلام این خبر گفت: تأکید و رهنمودهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا در مورد ضرورت توجه ویژه به سرانگشتان نیروی انتظامی یعنی کلانتری‌‌‌‌ها و مراکز انتظامی، راهبرد اصلی پلیس پیشگیری ناجا است.

وی افزود: به منظور دستیابی به تحول «کمی» و «کیفی» در کلانتری‌ و پاسگاه‌‌‌‌‌ها، برنامه‌‌‌های مختلف و متعددی از منظر «علمی» و «عملیاتی» انجام شده و درصدد هستیم با برگزاری این همایش، به مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دستیابی به «پلیس یار مهربان گونه و مقتدر»، جامه عمل بپوشانیم.

دبیر اجرایی همایش ملی کلانتری مطلوب در افق ۱۴۰۴ اهداف اصلی از برگزاری همایش ملی «کلانتری مطلوب در افق ۱۴۰۴» را شناسایی و بهره‌‌‌‌برداری از ظرفیت‌‌‌ها و فرصت‌‌‌‌ها در تحول کلانتری، ارائه الگوی بومی پیشگیری انتظامی از جرم، ارتقاء امنیت اجتماعی و تبیین و تشریح ابعاد و مولفه‌‌‌‌های کلانتری مطلوب برشمرد و تصریح کرد: هرچند کلانتری‌‌‌‌ها و واحدهای انتظامی پلیس مجموعه‌‌‌‌هایی پرتلاش، باانگیزه، خستگی‌‌‌‌ناپذیر، پاسخگو و مدافعان واقعی نظم و امنیت اجتماعی هستند با این توصیف برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به تلاش‌‌‌‌های بیشتری است؛ از این‌‌‌‌رو، پلیس پیشگیری ناجا با مدیریت جهادی به عنوان پرچم‌‌‌دار ایجاد تحول در کوپ همه تلاش خود را خواهد کرد که کلانتری‌‌‌ها مایه فخر و مباهات نیروی انتظامی شود.

هاشمی افزود: هیات‌‌‌‌‌های اندیشه‌‌‌‌ورزی ۹ گانه این همایش با تعامل و همفکری با پیشکسوتان امور انتظامی و اجتماعی، نخبگان علمی و افراد صاحب‌‌‌نظر در تلاش هستند تا شاخص‌‌‌‌‌‌های کلانتری مطلوب در حوزه‌‌‌‌های نیروی انسانی، ساختار سازمانی، پیشگیری اجتماعی، صیانت و سلامت، فناوری‌‌‌‌های نوین و سایر حوزه‌‌‌‌های مرتبط با امور کلانتری و پاسگاه را تعیین و معرفی کنند تا این شاخص‌‌‌ها اجرایی شوند.

وی با اظهار خرسندی از همکاری و مشارکت بیش از ۲۰ مرکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی برون‌‌‌‌‌سازمانی در برگزاری همایش گفته شده، بر لزوم مشارکت جدی و فعال رده‌‌‌‌های درون سازمانی تاکید و خاطرنشان کرد: همه تلاش می‌‌‌کنیم تا ضمن کسب رضایت خداوند متعال، بی‌‌‌‌منت و صادقانه خدمتگزار جامعه باشیم و رضایتمندی مردم را از عملکرد و رفتار پلیس ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز