خبرگزاری کار ایران

جزییات اولین جلسه دادگاه الهام فخاری از زبان وکیلش

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۵۶

مهدی ذاکری که پیش از این در مصاحبه‌ای دلیل شکایتش را نه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری که نشر اتهام کذب از سوی فخاری نسبت به او و همکارانش اعلام کرده بود، امروز در دادگاه حاضر نشد و تنها وکیلش از جانب او در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری (عضو شورای شهر) در پی مطرح شدن پرونده تحقیق و تفحص از موسسه همشهری با شکایت مهدی ذاکری (مدیرعامل سابق این موسسه) به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شد.

اولین جلسه بازپرسی این پرونده، با حضور الهام فخاری و وکلای طرفین؛ صبح امروز (28 خرداد ماه) برگزار شد. مهدی ذاکری که پیش از این در مصاحبه‌ای دلیل شکایتش را نه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری که نشر اتهام کذب از سوی فخاری نسبت به او و همکارانش اعلام کرده بود، در دادگاه حاضر نشد و تنها وکیلش از جانب او در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.

محمود قمشال (وکیل الهام فخاری) در رابطه با جلسه امروز دادگاه گفت: صبح امروز و در پی احضاریه ابلاغ شده در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه به همراه موکلم حاضر شدم. شکوایه مطرح شده در خصوص مصاحبه‌های خانم فخاری با رسانه‌ها در زمان مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری شکل گرفته بود که تمامی اظهارات موکلم چه در صحن شورا و چه در گفتگو با رسانه‌ها براساس اطلاعات گزارش کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا بوده است. بازپرس پرونده در اولین جلسه از طرفین سوالاتی در همین رابطه مطرح کرد که به همراه موکلم به تمامی آن‌ها پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: در این جلسه موکلم با اشاره به متن مصاحبه‌های قبلی خود، مجددا تاکید کرد که فرآیندها، روندها و عملکرد موسسه همشهری مورد سوال کمیته تحقیق و تفحص است و مساله شخصی از جانب اعضای شورا مطرح نیست. نتایج کار کمیته تحقیق و تفحص پس از اتمام کار این کمیته، منتشر و  در صورت نیاز از طریق قضایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز