خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد؛

تخریب ساختمانی در خیابان نبرد/ حادثه تلفات جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۳۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تخریب بخشی از یک ساختمان در خیابان نبرد خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۰۹ صبح امروز یک مورد حادثه احتمال آوار در خیابان نبرد شمالی خیابان نبی‌اکرم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله ایستگاه شماره ۴۸ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شود. محل حادثه یک قطعه زمینی به وسعت حدود ۱۲۰ متر بود که به عمق یک تا یک و نیم متر به حالت خاک‌برداری در آن صورت گرفته بود و در ضلع شرقی و غربی این ملک ساختمان‌هایی وجود داشت که ترک‌هایی در آنها به ویژه در ضلع شرقی مشاهده می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه از قبل با حضور کارشناسان شهرداری اخطارهای لازم به مالکان این ساختمان‌ها داده شده بود، خاطرنشان کرد: مالکان با توجه به اینکه متوجه خطر ریزش ساختمان بودند ساختمان‌ها را تخلیه کرده بودند. آتش‌نشانان هم برای اطمینان بیشتر ساختمان‌های دیگر را نیز تخلیه کردند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان در حال بازدید از ساختمان بودند که به یکباره بخشی از ساختمان ضلع شرقی که یک ساختمان سه و نیم طبقه تخریب شد و از آنجا که خوشبختانه کسی در ساختمان نبود مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز