خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌ و پرورش:

شش درصد از مدیران آموزش‌ و پرورش از بین بانوان هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۹۵

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌ و پرورش تاکید کرد: در حال حاضر شش درصد از مدیران آموزش‌ و پرورش از بین بانوان هستند که وزیر آموزش و پرورش گفته‌ است در برنامه‌ای دوساله، این سهم به ۲۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، فرحناز مینایی‌پور در گردهمایی کشوری مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به برنامه‌های دفتر امور زنان این وزارتخانه گفت: یکی از اهداف ما برای این دوره، افزایش کمی تعداد مدیران زن در وزارت آموزش‌ و پرورش است.

 وی آماری از سهم مدیریتی زنان در مراتب مختلف را ارائه کرد و اظهار داشت: خوشبختانه توانسته‌ایم در این دوره در برخی از مراتب رشد خوبی داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم با تعریف دوره‌های آموزشی و بالا بردن توانایی‌های مدیریتی زنان، راه را برای رسیدن به دستور رئیس جمهور برای استفاده ۳۰ درصدی از زنان برای سطوح مختلف مدیریتی هموار کنیم.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌ و پرورش ادامه داد: در حال حاضر شش درصد از مدیران آموزش‌ و پرورش زن هستند که وزیر آموزش و پرورش گفته‌ است در برنامه‌ای دوساله، این سهم به ۲۰ درصد خواهد رسید؛ تمام زنان باید تلاش کنند که این سهم به‌خوبی محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز