خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در بازدید از منطقه ۲۱ تهران مطرح کرد:

اجرای پروژه‌های دو ساله بدون قرارداد و مناقصه

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۴۹

افشین حبیب‌زاده گفت: اکنون شاهد هستیم پروژه‌هایی در شهرداری وجود دارد که دو سال از آغازشان می‌گذرد اما هنوز قرارداد هم ندارند یعنی مناقصه‌ای برگزار نشده است. در نتیجه پیمانکار تواناتر هم استخدام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی (عضو شورای شهر تهران) امروز در جریان بازدید از منطقه ۲۱ تهران با اشاره به معضلات جدی حمل و نقل عمومی در منطقه تصریح کرد: ما در کل تهران نیاز به دو هزار اتوبوس داریم از سوی دیگر اتوبوس‌های بالای هشت سال نیز فرسوده محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: برخی خرید فیلتر دوده را تشویق می‌کنند اما واقعیت این است که هر فیلتر ۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و برای نصب فیلتر روی ۲۰۰ دستگاه نیاز به ۱۴ میلیارد تومان منبع مالی است.

او با تاکید بر اینکه نصب فیلتر دوده اقتصادی نیست، افزود: در حال حاضر نوسازی و خرید اتوبوس‌ها در اولویت قرار دارد.

افشین حبیب‌زاده (عضو شورای شهر تهران) در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۲۱ با تاکید بر اینکه شهرداری با کمبود منابع مالی روبرو است، گفت: در این شرایط نکته مهم توجه به بحث ضرورت اجرای پروژه‌هاست و باید پروژه‌ها براساس اهمیت اولویت‌بندی شوند و دلیل حساسیت ما کمبود منابع مالی است.

وی افزود: نکته بعدی توجه به امور مربوط به مناقصات است. ما اکنون شاهد هستیم پروژه‌هایی در شهرداری وجود دارد که دو سال از آغازشان می‌گذرد اما هنوز قرارداد هم ندارند یعنی مناقصه‌ای برگزار نشده است. در نتیجه پیمانکار تواناتر هم استخدام نشده است.

وی افزود: به همین دلیل است که شاهد وجود پروژه‌هایی هستیم که از همان ابتدا از نظر ساخت مشکل دارند برای مثال اخیرا از ورزشگاهی بازدید کردیم که توسط یکی از شرکت‌های وابسته به شهرداری ساخته شده اما پس از مدت کوتاهی شاهد بودیم که زمین آن تخریب و دیوارها در حال فروریختن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز