خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

تعطیلی دوره اول متوسطه مدرسه معین/ مدیرآموزش و پرورش منطقه دو تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۶۸

رئیس اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی دوره اول متوسطه مدرسه معین خبر داد.

علیرضا راهپیما (رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام تعطیلی دوره اول متوسطه مدرسه معین گفت: مجتمع معین در جلسه شماره ۸۷۰ شورای نظارت بر مدارس و مراکزغیردولتی شهر تهران در تاریخ ۹۷/۳/۲۲ مطرح و بر اساس مصوبه آن شورا، مجوز تاسیس موسسه لغو و مدرسه فوق الذکر تعطیل اعلام شد.

او همچنین با اشاره به اینکه ناصر کوهستانی که پیش از این مدیریت آموزش و پرورش منطقه دو را برعهده داشت از سمت خود استعفا داد و هوشنگ میرشفیعی جایگزین او شد، گفت: ناصر کوهستانی از همان ابتدا استعفای خود را اعلام کرده بود اما ما منتظر بودیم تا ببنیم چه کیفر خواستی صادر می‌شود.نامه استعفای وی فعلا محفوظ است و اگر لازم شد بعدها علت را بیان خواهیم کرد.

راهپیما ادامه داد: با توجه به اینکه رای به لغو مجوز دوره اول متوسطه مدرسه معین داده شده باید با دانش آموزان مساعدت شود تا در هر مدرسه‌ای که تمایل دارند ثبت نام کنند. مدرسه معین یک مجتمع است که فقط مجوز دوره اول متوسطه لغو شده است، بنابراین نیروهای دوره اول متوسطه می‌توانند در دوره های دیگر جذب شوند زیرا مجوز دوره ابتدایی و دوم متوسطه کماکان به قوت خود باقی است. والدین و دانش آموزان هیچ نگرانی برای منتقل شدن فرزاندنشان به مدارس دیگر نداشته باشند و قبل از اینکه رای صادر شود، تدابیر اتخاذ شده بود که اگر مجوز دوره متوسطه اول لغو شد آنها چه کار باید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز