خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

نظر استاندار تهران درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۰۱۱

استاندار تهران درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: عجله نکنید، اجازه دهید؛ پله پله در این زمینه جلو برویم.

محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ساخت ساختمان پلاسکو گفت: ساختمان پلاسکو هم ساختمانی است مانند دیگر ساختمان های تهران و تنها تفاوتش این است که آتش‌سوزی در آن اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: لازم است؛ هرچه سریعتر این ساختمان ساخته شود تا مردم بتوانند کسب و کارشان را ادامه دهند.

استاندار تهران تصریح کرد: همه دستگاهها آمادگی خود را اعلام کردند تا کمک کنند این ساختمان سریعتر ساخته شود. آن قسمت از پلاسکو که سالم مانده بود نیز به دستور مالکان مقاومت‌سازی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت بازار تهران نیز خاطرنشان کرد: در خصوص بازار نیز جلساتی هر ماه یکبار برگزار می شود که مسایل مربوط به بازار در آن مطرح می شود.

استاندار تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا صدور مجوز حضور خانواده‌ها و بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای بازی فوتبال ایران و اسپانیا فتح بابی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها است، گفت: عجله نکنید، اجازه دهید آهسته آهسته و پله پله جلو برویم. بگذارید در خصوص این اقدامی که انجام شده صحبت شود و نظرات بیان شود، بعد انشالله درباره حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات فوتبال تصمیم گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز