خبرگزاری کار ایران

ثبت زمان مصاحبه سطح ۳ و ۴ حوزه علمیه خواهران تا ۷ تیرماه

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۰۴۷

مسئول اداره سنجش و پذیرش مقاطع تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام زمان ثبت نوبت مصاحبه داوطلبان سطح سه و چهار از یکم تا هفتم تیر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی صبائی گفت: داوطلبان می توانند با کد رهگیری ۱۰ رقمی به صفحه شخصی خود در سامانه پذیرش وارد شده و نسبت به ثبت نوبت مصاحبه اقدام کنند.

وی در خصوص نحوه مصاحبه داوطلبان مقطع عالی تخصصی (سطح چهار) نیز افزود: با عنایت به درخواست داوطلبان سطح چهار و برای آمادگی هر چه بیشتر و بهتر داوطلبان پذیرفته شده در مرحله کتبی آزمون ورودی سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران تنها از منابع تخصصی، مصاحبه به عمل خواهد آمد.

مسئول اداره سنجش و پذیرش مقاطع تکمیلی حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: در محدوده های اعلامی، در رشته تفسیر تطبیقی مصاحبه با محوریت کتاب تلخیص التمهید و تفسیر مجمع البیان و در رشته فقه و اصول با محوریت یکی از دو کتاب حلقه ثالثه و یا کفایه در اصول و کتاب مکاسب در فقه مصاحبه گرفته خواهد شد.

صبائی اظهار داشت: در رشته حکمت نیز محور مصاحبه کتاب های نهایه الحکمه و جوهر النضید و در رشته کلام اسلامی نهایه الحکمه و کشف المراد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان باید آمادگی اجمالی در سایر منابع تخصصی را نیز در زمان مصاحبه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز