خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۰۲

نیروی انتظامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام (ره)، با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، آورده است؛ فاجعه تروریستی و غم انگیز هفتم تیرماه و شهادت جمعی از بهترین نیروهای متعهد، مومن و فداکار انقلاب از وقایع ماندگاری است که همواره می تواند سند رسوایی منافقان و مدعیان حقوق بشر را در معرض جهانیان قرار دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛

و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین  " مائده آیه 42"

هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360، یادآور یکی از ناگوارترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است که در ابتدای مسیر انقلاب با همکاری و طرح ریزی معاندان داخلی و ایادی استکبار رقم خورد.

بی شک این فاجعه عظیم به عنوان یکی از اسناد رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران تا همیشه تاریخ، در تقویم اذهان و خاطره ها خواهد ماند.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که از ارکان اساسی نظام اسلامی بشمار می آید  همواره با بهره گیری از شرع مقدس اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشی موثر در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا کرده و در راستای اجرای عدالت در چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از دلسوزان امام (ره) و انقلاب گواهی روشن بر این مدعاست.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه هفته قوه قضائیه و گرامی داشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانت های منافقان کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است، آمده است؛ اهداف انقلاب اسلامی ایران و آرمان های حضرت امام خمینی (ره)؛ افقی جدید و پرامید را در راه احقاق حق مظلومان و اجرای عدالت در جامعه اسلامی رقم زد که این اهداف در حال حاضر نیز یکی از سرمایه های بزرگ و بسیار ارزشمند کشور اسلامی ماست.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان این عرصه و تبریک هفته قوه قضائیه به ریاست محترم و دیگر مسئولان قوه، قضات و کارکنان این دستگاه مهم و تأثیرگذار می افزاید؛ قوه قضائیه در امتداد آرمان امام راحل و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و الگوگیری از اندیشه های آیت الله دکتر بهشتی (ره) در تحقق همه جانبه عدالت اسلامی توانسته است به پیشرفت های ممتازی در این مسیر مبارک نائل و با پشتوانه های غنی علمی و عملی خود نویدبخش پایداری عدالت در سطح کشور شود.

نیروی انتظامی در پایان تأکید دارد؛ چون همیشه با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف و آرمان های بلند نظام و انقلاب رویکرد "تعامل" و " همراهی" با دستگاه قضا را محور فعالیت ها و اقدامات خود قرار خواهد داشت. انشاءالله.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز