خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

انجمن اولیا و مربیان یکی از مهمترین حامیان آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۳۵

برنامه یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در سالن همایش های فدک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: انجمن اولیا و مربیان یکی از مهم ترین حامیان مدیریت آموزشگاهی و آموزش و پرورش می باشند  و مدیر موفق، مدیری است که مسائل مربوط به تعلیم و تربیت را با حامیان و شرکای اصلی خود ،در اداره مدرسه در میان بگذارد.

وی افزود: مدیرمدرسه برای رسیدن به اهداف بلند آموزشی باید با استفاده از دانش و بینش اولیا، دانش آموزان و همکاران شاغل در مدرسه  و همچنین موسسات خیریه، سازمانها ونهادها به توسعه ی مشارکت ها بپردازد.

فولادوند، با اشاره به اینکه  امروزه با آسیبهای اجتماعی نوپدید در سطح جامعه مواجه هستیم، تاکید کرد: باید با کمک والدین دانش آموزان و آموزش های تخصصی و لازم به آنها بتوانیم با این آسیب ها مقابله کنیم .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با تاکید بر اینکه 8 ساعت از اوقات  دانش آموزان در مدرسه و 16 ساعت در منزل سپری می شود، تصریح کرد:ارتباط دو نهاد خانواده و مدرسه باید یک ارتباط تکمیلی باشد و به نوعی فعالیتهای هم را پوشش داده تا در رفتار روزمره دانش آموز تبلور پیدا کند .

این مقام مسئول، استفاده ازتوانایی ها و ظرفیت های  اولیا ی دانش آموزان در اداره مدرسه را یک هنر مدیریتی دانست و افزود: ما باید یک گفتمان جدید بین خانواده و مدرسه ایجاد کرده و سبک و سیاق ها و روش ها یمان را به روزرسانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز