خبرگزاری کار ایران

افشانی در جمع خبرنگاران:

هنر مدیریت آن است که در زمان محدودیت منابع مالی پروژه‌ها را پیش ببریم/برخی فقط عاشق کلنگ‌زنی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۶۷

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که باتوجه به محدودیت منابع مالی چگونه قصد اتمام پروژه‌های عمرانی را دارد، تصریح کرد: هنر مدیریت آن است که در زمان محدودیت منابع مالی با اولویت‌گذاری و با مشارکت مردم پروژه‌ها را پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی افشانی (شهردار تهران) صبح امروز (2 تیرماه) در حاشیه آیین بهره‌برداری از 5 پروژه عمرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران؛ با اشاره به پروژه احداث کانال کمکی سرخه‌حصار (حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت‌آباد) گفت: به دلیل نگرانی‌های موجود برای کمبود ظرفیت کانال سرخه‌حصار در بخش بالادست میدان بسیج، کانال کمکی به طول 2350 متر در حال ساخت است.

افشانی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی بهسازی و نوسازی پل کریمخان است، افزود: این پروژه یکی از مهمترین اقداماتی است که توسط معاونت فنی و عمرانی انجام شده است.

شهردار با انتقاد از اجرای پروژه‌های بی‌کیفیت افزود: متاسفانه برخی عاشق کلنگ زدن و قیچی کردن هستند و دوست دارند فقط پروژه شروع کنند. امروز با بهسازی پل کریمخان استحکام لازم پل تامین شده و بهسازی و مقاوم‌سازی آن کار بسیار باارزشی بوده است.

شهردار افزود: پروژه‌های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا و میزان اهمیت بیشتر در حل مشکلات مردم، در اولویت هستند.

افشانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به محدودیت منابع مالی چگونه قصد اتمام پروژه‌های عمرانی را دارد، تصریح کرد: هنر مدیریت آن است که در زمان محدودیت منابع مالی با اولویت‌گذاری و با مشارکت مردم پروژه‌ها را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز