خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور خبر داد:

موانع حضور خانواده‌ها در ورزشگاه در حال کاهش است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۷۵

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: با افت و خیزهایی در زمینه فراهم‌سازی حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات مواجه خواهیم بود، ولی به نظر می‌رسد؛ موانع به تدریج در حال کاهش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقی رستم وندی (رئیس سازمان امور اجتماعی کشور) در حاشیه صدو دومین جلسه شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی برای بازی ایران و اسپانیا، گفت: در خصوص حضور خانواده‌ها در وزرشگاه‌ها برای تماشای مسابقات بحث‌های زیادی می‌شود و زمینه‌ها، بسترها و شرایط آن نیز سنجیده شده است.

او تاکید کرد که به هر حال حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها دارای شرایطی است که باید فراهم شود و تا زمانی که این شرایط فراهم نشود همواره چالش‌هایی پیش روی این موضوع خواهد بود.

او در ادامه گفت: با افت و خیزهایی در زمینه فراهم‌سازی حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات مواجه خواهیم بود، ولی به نظر می‌رسد؛ موانع به تدریج در حال کاهش است.

رستم وندی با اشاره به اینکه متأسفانه زیرساخت‌های لازم جهت حضور خانوادگی در ورزشگاه‌ها به درستی فراهم نشده است بیان داشت: در این زمینه دچار مشکلاتی هستیم؛ اما وزارت ورزش و جوانان متولی این قضیه شده است و با هماهنگی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش می‌کند که این مشکل حل شود، به نظر می‌رسد موانع به تدریج در حال کاهش است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی می‌تواند از منظر ایجابی و مثبت یکی از عوامل بسیار موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد، گفت: احتیاج داریم جلسه دیگری نیز برای جمع بندی این موضوع به دلیل پیچیدگی‌های مختلف نشاط اجتماعی داشته باشیم.

او در پایان گفت: در جلسه امروز هر دستگاه راهکارها و پیشنهاداتی در حوزه ماموریت خود در قالب گزارش‌هایی به شورای اجتماعی ارائه کرد و دبیرخانه شورای اجتماعی نیز مأمور شد که همه گزارش‌ها را جمع‌بندی کند و ماتریسی از همکاری بین دستگاهی و برای اولین بار تقسیم کار ملی در حوزه ارتقای نشاط اجتماعی را به صحن شورا بیاورد تا چنانچه در نهایت تصویب شد به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز