خبرگزاری کار ایران

میرلوحی:

جیب مردم به نحو بی‌رحمانه‌ای خالی شده/اصناف باید با انصاف کنار مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۹۱۲

عضو شورای شهر گفت: هرچند توانستیم در صادرات غیرنفتی به تراز مثبت برسیم اما شاهدیم جیب مردم به نحو بی‌رحمانه‌ای خالی می‌شود لذا باید سازوکار مناسب‌تری برای کاهش صف‌های خرید دلار و ساماندهی بنگاه‌های خرید اتومبیل اتخاذ شود. کاسبان همیشه حبیب خدا بوده‌اند و الان هم باید اصناف حبیب الله باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌محمود میرلوحی در جریان هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه در شرایط امروز اصناف باید بیش از گذشته شرایط مردم را لحاظ کنند، افزود: امروز فرصت طلبان داخلی در کنار دشمنان خارجی یاس و ناامیدی را پمپاژ می‌کنند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تذکر من به وزارت اقتصاد و دارایی این است که گرچه تلاش خود را می‌کنند اما باید اقدامات به گونه‌ای باشد که در این شرایط موثر بیفتد اما گرانی‌های اخیر، افزایش قیمت طلا و کاهش ارزش پول ملی خانواده‌ها را تحت فشارهای بی‌رحمانه‌ای قرار داده است.

وی در ادامه خطاب به اصناف گفت: از آنها انتظار داریم با انصاف بیشتر کنار مردم بوده و اجازه ندهند این ناهنجاری‌ها به اقتصاد کشور ضربه بزند.

وی افزود: هرچند توانستیم در صادرات غیرنفتی به تراز مثبت برسیم اما شاهدیم جیب مردم به نحو بی‌رحمانه‌ای خالی می‌شود لذا باید سازوکار مناسب‌تری برای کاهش صف‌های خرید دلار و ساماندهی بنگاه‌های خرید اتومبیل اتخاذ شود. کاسبان همیشه حبیب خدا بوده‌اند و الان هم باید اصناف حبیب الله باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز