خبرگزاری کار ایران

آغاز ساماندهی و ایمن‌سازی شبکه برق ۶۸۰۰ مشترک در بازار تهران از امروز

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۵۸

مدیرکل بحران استانداری تهران در کارگروه ایمن‌سازی بازار تهران از آغاز ساماندهی و ایمن‌سازی شبکه برق ۶۸۰۰ مشترک در بازار تهران خبر داد.

 به گزارش ایلنا، اسفندماه سال گذشته نشستی با حضور استاندار تهران به منظور رفع مشکلات بازار بزرگ تهران به ویژه در خصوص رفع مشکلات برق واحدها برگزار شد.در آن جلسه فرصتی سه ماهه به شرکت توزیع برق تهران داده شد تا از طریق اخطار به مشترکان، مشکلات شبکه برق واحدها مرتفع شود.

خردادماه امسال جلسه پیگیری مصوبات اتخاذ شده برای رسیدگی به مشکلات و افزایش ایمنی بازار به ریاست استاندار تهران و با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، مسئولان شهرداری منطقه و شورای شهر و نماینده اصناف برگزارشد در این جلسه استاندار تهران دستور ایمن سازی سریع  ٢٥ هزار انشعاب برق ناایمن در بازار تهران به ویژه ۶۸۰۰ انشعابی که در شرایط اضطرار قرار دارند، صادر کرد.

امروز (چهارم تیرماه) در کارگروهی به ریاست مرادی، مدیرکل بحران استانداری تهران و باحضور ستایشی معاون دادگستری تهران و نمایندگان ادارات برق، اوقاف و شهرداری منطقه ۱۲، موضوع  اجرای مصوبات جلسه رسیدگی به ایمنی بازار و اجرای دستورالعمل ها در ایمن سازی انشعاب برق ۶۸۰۰ مشترک بازار پیگیری شد.

براساس گزارش ارائه شده از سوی شرکت توزیع برق تهران، مدیرکل بحران استانداری از آغاز ایمن سازی و ساماندهی شبکه برق ۶۸۰۰ مشترک در بازار تهران خبر داد.

وی گفت: شبکه برق مشترکان در بازار تهران به دلیل قدمت آن از نظر فنی دارای اشکالات فنی است و به منظور پیشگیری از وقوع بحران و احتمال آتش سوزی کار ساماندهی شبکه برق مشترکان بازار آغاز شده است.

 مرادی عنوان کرد: شهرداری تهران و  میراث فرهنگی استان تهران در اجرای تصمیمات ایمن سازی بازار تهران نقش مهمی دارند.

در این جلسه مصوب شد؛ با همکاری شهرداری منطقه،اطلاع رسانی به واحدهای مستقر در بازار تهران برای اجرای عملیات ایمن سازی شبکه برق به ویژه برای ۶۸۰۰ مشترکی که در شرایط اضطرار قرار دارند انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز