خبرگزاری کار ایران

نوذرپور مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی منطقه۲۲

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۸۳

شهردار منطقه ۲۲ بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی این منطقه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی نوذرپور در دیدار با دبیران شورایاری‌های محلات منطقه۲۲، با اشاره به مشکلات مالی این منطقه گفت: بودجه شهرداری تهران به تبع رعایت قوانین شهرسازی، کاهش پیدا می‌‌‌‌کند و مدیریت شهری اعتقادی به درآمدهای غیرمجاز ندارد. 

شهردار منطقه۲۲ با توجه به بدهی ۵۴ هزار ملیاردی شهرداری به پیمانکاران اظهار داشت: پرداخت بدهی به پیمانکاران از اولویت‌‌‌های برنامه‌‌‌‌‌های مدیریت شهری است و انتظار نمی‌‌‌‌رود قبل از پرداخت بدهی‌ها وارد پروژه‌های جدید شویم. 

نوذرپور با بیان اینکه کل کشور با مشکلات اقتصادی روبرو است،‌ تصریح کرد: اولین راهکار برای حل مشکلات مالی کاهش هزینه‌ها است که شامل شهرداری‌ها، شورایاری‌ها و سرای محلات می‌‌‌‌‌شود. ما همه یک ملت برای یک کشور هستیم و باید دست در دست هم رو به جلو حرکت کنیم. 

شهردار منطقه۲۲ دومین راهکار خود را برای مقابله با کمبود بودجه استفاده از سرمایه‌‌‌‌های بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی منطقه و رفع مشکلات استفاده کرد. 

وی همچنین مشارکت مردم در برنامه‌های مدیریت شهری را سومین راهکار خود در مقابله با کمبود بودجه دانست و ابراز داشت: شورایاری‌ها پل ارتباطی ما با شهروندان هستند و انتظار انتقال صحیح اقدامات مدیریت شهری را به شهروندان و انتقال مشکلات مردم را به ما از شما داریم.

نوذرپور شورایاری‌ها را جزئی از شاکله مدیریت شهری دانست و بیان کرد: شورایاری‌‌‌‌ها بالاترین سهم را در اطلاع‌‌‌رسانی اقدامات شهرداری به شهروندان دارند و تمام حضور ما و شما برای رفع مشکلات شهروندان است. 

وی با بیان اینکه محلات منطقه۲۲ ابرمنطقه هستند،‌ یادآور شد: محله‌‌‌‌های منطقه۲۲، از وسعت بیشتری نسبت به محلات مناطق دیگر برخوردار هستند و این موضوع کار را دوچندان برای مدیریت شهری منطقه۲۲ کرده است. 

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه منطقه۲۲ از لحاظ رضایتمندی شهروندان اولین مقام را در میان دیگر مناطق دارد،‌ عنوان کرد: با شناسایی درست محلات و مدیریت صحیح محله اتفاقات بزرگ و خوبی در حال انجام است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز