خبرگزاری کار ایران

شجاع پوریان:

حذف میدان و مجسمه قیصر امین پور مغایر با سیاستهای مدیریت جدید شهری است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۰۶

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: حذف میدان و مجسمه قیصر امین پور مغایر با رویکرد و سیاست های مدیریت جدید شهری بوده و باید جبران شود.

به گزارش ایلنا، ولی‌الله شجاع پوریان با انتقاد از حذف میدان و مجسمه قیصر امین‌پور به دلیل رفع موانع ترافیکی گفت: مدیریت شهری در دوره جدید با ترجیح انسان بر خودرو به دنبال تقویت هویت فرهنگی در شهر تهران است و اقدام اخیر در میدان قیصر امین پور یک بی‌سلیقگی بود که باید هرچه سریعتر جبران شود.

وی با تمجید از شخصیت قیصر امین پور اظهار داشت: قیصر امین پور از شاعران معاصر و نامی کشور است که سهم زیادی در حوزه اندیشه و ادبیات ایفا کرده و ما با قدردان سرمایه‌های نمادین خود باشیم، من خاطرات زیادی از ایشان به عنوان دوست و هم استانی در دهه شصت در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دارم و این موضوع بر من سنگینی بیشتری می‌کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با درخواست از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای بازگرداندن نام و نشان قیصر تصریح کرد: در گذشته همه شهر فدای خودرو شد ولی در عمل توسعه پل و تونل و بزرگراه کمکی به شریان ترافیکی شهر نکرد و اینکه امروزهم به بهانه رفع موانع ترافیکی سرمایه و داشته‌های فرهنگی را از دست بدهیم، مشکلی حل نخواهد شد.

شجاع پوریان افزود: نه تنها خواستار بازگشت قیصر هستیم بلکه تلاش خواهیم کرد با ایجاد راسته‌های فرهنگی از قبیل راسته کتاب و گذرهنر اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر را در جامعه پررنگ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز