خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ خبر داد:

نشست زمین خیابان نواب ایمن‌سازی شد/ حادثه ربطی به مترو نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۱۶

حسین بحیرایی با بیان اینکه نشست زمین در خیابان نواب تهران به دلیل فرسودگی منطقه اتفاق افتاده است، گفت: هم‌اکنون ایمن‌سازی نشست خیابان انجام شده و خودروها می‌توانند به راحتی در این محدوده تردد کنند.

حسین بحیرایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره نشست زمین در خیابان نواب تهران که صبح امروز رخ داد، گفت: این حادثه در محدوده منطقه ۱۷ رخ داده و در محدوده منطقه ۱۰ نیست. این حادثه در محدوده میدان ۹ دی رخ داده است.

شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ پس از نشست زمین، ایمن‌سازی این محدوده را انجام داده و با مخلوط ریزی سطح نشست را با آسفالت معبر هم‌سطح کرده است تا برای خودروها هنگام تردد مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: علت این حادثه فرسودگی مناطق جنوبی مثل منطقه ۱۰، ۱۱ و ۱۷ است.

بحیرایی در پاسخ به این سوال که آیا این نشست ربطی به مترو تهران دارد، گفت: خیر، من با مدیرعامل مترو هم صحبت کردم و این نشست جزو نشست‌های عادی است که گه‌گداری پیش می‌آید.

وی یادآور شد: دو روز گذشته هم در خیابان امام خمینی در منطقه ۱۰ زمین به علت ترکیدگی لوله آب نشست کرد. ما این محدوده را هم ایمن‌سازی کردیم و مشکل را حل کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز