خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

سربازان در حفظ امنیت و آرامش کشور تاثیرگذار هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۷۷

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه سربازان در حفظ امنیت و آرامش کشور تاثیرگذارند، گفت: امروز بخش اعظم نیروهای مسلح را سربازان تشکیل می دهند در واقع وجود سربازان برای نظام برکت است.

به گزارش ایلنا، سردار "تقی مهری" در مراسم بدرقه مشمولان اعزامی بهمن ماه سال جاری، ضمن درود و سلام به ارواح پاک و مطهر شهدا و همچنین بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند: "۲۲ بهمن یوم الله است"، گفت: این روز تاریخی منشاء یک دگرگونی و تحول بزرگ در جمهوری اسلامی ایران و حتی در منطقه شد.

وی با بیان اینکه جوانان عزیز ما رهرو راه امام راحل و فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند، افزود: یکی از الگوهای امروز ما و جوانان کشور سردار شهید حاج "قاسم سلیمانی" است فردی که شبانه روز برای امنیت کشور جانفشانی کرد .

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: بیعت همافران و کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال ۵۷ تیر ناامیدی و انحلالی برای رژیم شاهنشاهی بود و موجب تقویت روحیه ملت و نیروهای نظامی شد به گونه ای که در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ شاهد سقوط رژیم شاهنشاهی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم.

سردار مهری با اشاره به آیه ۸۱ سوره اسراء "وقل جاعل الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا"؛ و بگو حق آمد و باطل نابود شد، بی تردید باطل نابود شدنی است، بیان داشت: امام راحل نهضت خود را از سال ۴۲ آغاز و در نهایت با پشتوانه مردمی، پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی داشته است، اظهار داشت: در زمینه های دفاعی، علمی، امنیتی و .... به پیشرفت های خوبی رسیده ایم که این امر یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است به گونه ای که دشمن هرگز فکر تجاوز به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

سردار مهری با اشاره به اینکه وجود سربازان برای نظام برکت است، تصریح کرد: سربازان ما در تحکیم و حفظ امنیت و آرامش کشور بسیار تاثیرگذارند، در دوران خدمت سربازی توانمندی شما در مقابل حوادث، آسیب های اجتماعی و بلایای طبیعی افزایش می یابد و بحمدالله سربازان در این قبیل حوادث نقش به سزایی داشته اند.

وی عنوان کرد: امروز بخش اعظم نیروهای مسلح را سربازان تشکیل می دهند و سربازان در عرصه های مختلف نقش عمده ای دارند و وجود آنان برای نظام برکت است.

به گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه خدمت سربازی اولین عرصه مسئولیت پذیری جوانان در زمینه های نظامی، دفاعی، انتظامی و اجتماعی است، اظهار کرد: یکی از مزایای این دوران نظم پذیری، قانونمندی و افزایش حس تعلق به سرزمین عزیزمان ایران است و امیدواریم مهارت های زندگی دسته جمعی شما عزیزان نیز ارتقاء یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز