خبرگزاری کار ایران

دو تذکر به شهرداری تهران؛

از برخوردهای سلبی با دستفروشان جدا خودداری شود/تهاتر املاک شهرداری تهران غیرشفاف است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۵۳

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی در دو تذکر به شهرداری تهران نسبت به برخوردهای غیرقابل قبول با دستفروشان و همچنین تهاتر غیرشفاف املاک شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری نسبت به نحوه برخورد با بساط گستران و دستفروشان تذکر داد.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی اقشار متوسط و ضعیف جامعه گفت: گذران زندگی و امرار معاش بخشی از این قشر علی الخصوص در ایام نزدیک به عید نوروز از طریق بساط گستری و دستفروشی صورت می‌گیرد لذا ضرورت دارد شهرداری تهران همچون گذشته تسهیلاتی را برای این قشر ایجاد کند و از برخوردهای سلبی با آنان جدا خودداری کند.

سالاری با اشاره به گزارشاتی که حاکی از برخوردهای سلبی با دستفروشان است افزود: گزارش‌هایی مبنی بر برخوردهای غیرقابل قبول و سلبی با دستفروشان در برخی از مناطق شهرداری به شورای شهر رسیده است که من از ریاست شورای شهر تقاضا دارم تذکر بنده را به شهردار تهران در این خصوص ابلاغ کنند چرا که شهرداری باید در این ایام زمینه و تسهیلات مناسب را فراهم کند و از برخوردهای سلبی با دستفروشان جدا خودداری کند.

سالاری در ادامه به شهرداری تهران درخصوص تهاتر املاک نیز تذکر داد.

او با بیان اینکه تهاتر املاک شهرداری تهران هنوز شفاف سازی نشده‌است گفت: ساختمان شهرداری تهران در محدوده پارک شهر در حال تجهیز برای تهاتر است، بدون اینکه شورای شهر تهران از آن با خبر باشد و به عنوان یک تذکر جدی می گویم که شهرداری حتما باید در غالب مکاتباتی با شورا این موارد را اعلام کند و حتما مصلحت شهر و شهرداری در آن دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز