خبرگزاری کار ایران

طی ۴۸ ساعت گذشته؛

کشف ۴۸ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی/ دستگیری ۳۲ محتکر

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۱۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از سه هزار لیتر انواع مواد ضد عفونی کننده به همراه ۴۸ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی ۴۸ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا مقیمی" گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: مأموران در بازرسی از انبارها، ۳ هزار و ۱۲ لیتر انواع ضدعفونی کننده شامل محلول و الکل به همراه ۴۸ هزار و ۷۵۶ عدد انواع تجهیزات بهداشتی مانند ۴۲ هزارو ۹۴ عدد انواع ماسک، ۶ هزار و ۱۵۰ عدد دستکش و ۵۱۲ تیوب انواع ژل ضدعفونی کننده کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه ۳۲ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز