خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار اعلام کرد:

عدم اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا در هفته اول اردیبهشت ماه

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۳۸۰

ربیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در هفته اول اردیبهشت ماه اجرا نمی شود، گفت: پلیس راهور فاتب آمادگی لازم برای شروع به کار اصناف شهر تهران از روز شنبه را دارد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد رضا مهماندار رییس پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، مقرر شد تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه، طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، اجرا نشود. 

وی ادامه داد: بعد از پایان هفته اول اردیبهشت ماه نیز ،قرار بر این شد که وضعیت ترافیک  این مدت شهر تهران، به ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارش گردد تا بعد در مورد ادامه و یا قطع طرح و شروع طرح های ترافیکی تصمیم گیری گردد .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از کسبه و مغازه داران شهر تهران بر اساس ثبت نامی که در سایت وزارت بهداشت در خصوص در یافت مجوز لازم برای شروع به کار صنف خود از روز شنبه  داشته اند ،طبیعی است که میزان تردد در شهر تهران افزایش پیدا خواهد کرد و پلیس راهور فاتب، آمادگی خود را جهت مدیریت ترافیک و کنترل رفت و آمد اعلام می کند و در جهت تسهیلات ترافیکی اقدامات خود را بعمل بیاورد .

سردار مهماندار درخصوص وضعیت ترافیکی هفته پیش روی گفت: طبیعی است که در این هفته ما شاهد افزایش ترافیک به واسطه شروع به کار برخی اصناف و مغازه داران و کسانی که مجوز شروع به  کار خود را از وزارت بهداشت دریافت کرده اند ، خواهیم بود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز