خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر این شهرستان:

بیش از ۱۰۰۰ کارگر شهرداری بروجرد دو ماه حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۴۴

چکیده: «در سالهای اخیر افزایش فعالیتهای سیاسی در شهرداری‌ها باعثشده است مسئولان این شهر کمتر به مشکلات کارگران و مسائل شهری بپردازند. / تعویق دوماهه حقوق این کارگران که در شرایط سخت کار کرده‌اند غیر انسانی است.»

دبیر خانه کارگر شهرستان بروجرد اعلام کرد: بیش از هزار کارگر خدماتی و فضای سبز شهرداری بروجرد دو ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند.

«محمد گودرزی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: شهرداری بروجرد علاوه بر تاخیر در پرداخت حقوق دو ماه گذشته، در پرداخت بیمه کارگران نیز کوتاهی کرده است.
این فعال کارگری میزان بدهی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی را حدود ۱۵ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: با آنکه شهرداری بروجرد ماهانه از حقوق کارگران مبلغ قانونی را به عنوان سهم بیمه کسر می‌کند، اما این مبلغ را به حساب تامین اجتماعی واریز نمی‌شود.
این فعال کارگری در ادامه تصریح کرد: این کارگران قراردادی در سه منطقه شهرداری بروجرد، با نظارت شهرداری مرکز در نقاط مختلف شهر در مشاغل خدماتی مشغول بکارند.
او در ادامه اضافه کرد: در سالهای اخیر افزایش فعالیتهای سیاسی در شهرداری‌ها باعثشده است مسئولان این شهر کمتر به مشکلات کارگران و مسائل شهری بپردازند.
دبیر خانه کارگر بروجرد با «غیر انسانی» توصیف کردن تعویق دوماهه حقوق این کارگران که در شرایط سخت کار کرده‌اند، گفت: متاسفانه تا به امروز توجه‌ای به مشکلات این کارگران نشده و این کارگران به سبب تامین نشدن معیشت زندگیشان متحمل سختی‌های زیادی می‌شوند.

این فعال کارگری در خاتمه افزود: انتظار داریم اعضای جدید شورای شهربروجرد، نظارت خود را بر مسئولان شهرداری و نحوه فعالیت‌شان بیشتر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز