خبرگزاری کار ایران

پی‌گیری خبر /

دستور مدیرعامل، مشکل بیمه کارگران ساختمانی شهریار را رفع کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۶

چکیده: «محرومیت کارگران ساختمانی شهریار از بیمه به دلیل انتقال این شهرستان از استان البرز به تهران اتفاق افتاده بود. / با توجه به مجوز اخذ شده، کارگران ساختمانی که دارای مشکل یاد شده هستند می‌توانند به مرور با مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی شهرستان شهریار از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند گردند.»

در پی انتشار اخباری در خصوص محرومیت کارگران ساختمانی شهریار از بیمه به دلیل انتقال این شهرستان از استان البرز به تهران، روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران با ارسال نامه‌ای به ایلنا از رفع مشکل این کارگران که تعدادشان ۵ هزار نفر تخمین زده می‌شود خبر داد.

به گزارش ایلنا، تأمین اجتماعی تهران در این نامه با اشاره به اعتراض نماینده انجمن صنفی بنایان سفت‌کار شهرستان شهریار مبنی بر بیمه نکردن برخی از کارگران ساختمانی که دارای کارت مهارت فنی از استان البرز می‌باشند، آورده است: با انعکاس مشکل به مدیرعامل محترم سازمان و دستور صریح وی برای رفع این مشکل امکان ثبت نام و بیمه تعدادی از کارگران ساختمانی ساکن در شهرستان شهریار فراهم شد.

«داریوش صالح‌پور» مدیرکل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران در این باره اعلام کرد: با توجه به مجوز اخذ شده، کارگران ساختمانی که دارای مشکل یاد شده هستند می‌توانند به مرور با مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی شهرستان شهریار از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند گردند.

وی با اشاره به حسن نظر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای کمک به بیمه شدن این گروه از کارگران ساختمانی، افزود: اداره کل شهرستان‌های استان تهران در طول سال گذشته و امسال با توجه به سهمیه اختصاص داده شده اقدام به بیمه کارگران ساختمانی در ۱۲ شعبه تحت پوشش این اداره کل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز