خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی تهران:

شهرداری وظیفه ساماندهی «سازندگان پایتخت» را فراموش کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۷

چکیده: «نزدیک به چهار سال از زمان ابلاغ و اجرای قانون بیمه اجباری کارگران ساختمانی می‌گذرد و در این مدت شهرداری تهران می‌بایست در مناطق مختلف شهر اماکنی را برای ساماندهی کارگران ساختمانی راه‌اندازی می‌کرد.»

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان تهران گفت: تا این لحظه شهرداری تهران به وظیفه قانونی خود در خصوص ساماندهی کارگران ساختمانی عمل نکرده است.

«محمد باقری» در این باره به ایلنا گفت: نزدیک به چهار سال از زمان ابلاغ و اجرای قانون بیمه اجباری کارگران ساختمانی می‌گذرد و در این مدت شهرداری تهران می‌بایست در مناطق مختلف شهر اماکنی را برای ساماندهی کارگران ساختمانی راه‌اندازی می‌کرد.

وی بابیان اینکه در این اماکن قرار است فعالیت کاری کارگران ساختمانی پس از استقرار روزانه‌آن‌ها زیر نظر انجمن‌های صنفی در چارچوب قانون ساماندهی شود، افزود: متاسفانه تا این لحظه کارگران ساختمانی برای یافتن کار همچنان به شیوه گذشته در گوشه و کنار خیابان و معابر عمومی شهر تجمع می‌کنند.

وی بابیان اینکه این شیوه استقرار کارگران ساختمانی در شأن «سازندگان پایتخت» نیست گفت: انتظار داریم شهرداری تهران همانگونه که پیش‌تر نسبت به ساماندهی پیک‌های موتوری تحت عنوان «پیک بادپا» اقدام کرده بود، در خصوص ساماندهی کارگران ساختمانی نیز به همین شیوه عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز