خبرگزاری کار ایران

پس از پنج روز اعتراض صنفی کارگران صورت گرفت:

بررسی مطالبات کارگران قطعات بتنی گیلان در جلسه ویژه استانداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۲

چکیده: «شنیده می‌شود که در جلسه امروز استانداری گیلان، استاندار، روئسای ادارات کار و صنایع و مدیر عامل و مدیران ارشد کارخانه قطعات بتنی حضور خواهند داشت.»

در پی اعتراضات صنفی پنج روز گذشته کارگران قطعات بتنی گیلان، سرانجام استانداری گیلان امروز جلسه‌ ویژه‌ای را برای رسیدگی به مطالبات معترضان تشکیل داد.

یکی از کارگران کارخانه قطعات بتنی گیلان با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: حدود ۱۸۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی از دوشنبه هفته گذشته به نشانه اعتراض به وضعیت شغلی خود هر روز در محل کار خود به صورت آرام اجتماعات اعتراضی برگزار می‌کنند.

وی بابیان اینکه در جریان این اجتماعات صنفی، فعالیت تولیدی و حتی روند ورود و خروج مواد اولیه و محصولات به کارخانه با اختلال مواجه است، افزود: شنیده می‌شود که در جلسه امروز استانداری گیلان، استاندار، روئسای ادارات کار و صنایع و مدیر عامل و مدیران ارشد کارخانه قطعات بتنی حضور خواهند داشت.

این کارگر معترض کارخانه قطعات بتنی گیلان در تشریح مطالبات صنفی خود و همکارانش گفت: بیش از ۸۰ درصد کارگران این شرکت بابت مطالباتی چون عیدی و پاداش و سنوات سالهای ۸۹ و ۹۰ از کارفرما طلبکارند.

وی بابیان اینکه در این مجموعه تولیدی تمامی کارگران زیر نظر شرکت پیمانکار تامین نیروی انسانی مشغول به کارند، افزود: تمامی ۱۸۰ کارگر این واحد تولیدی از تیرماه تاکنون حقوقی دریافت نکرده‌اند.

کارگر قعطعات بتنی گبلان بابیان اینکه تا به امروز مدیریت کارخانه و شرکت پیمانکاری از ارائه جواب قانع کننده‌ای در خصوص وضعیت پبش آمده خودداری کرده‌اند، افزود: شنیده می‌شود که در پی استمرار اعتراضات چند روز گذشته کارگران، کارفرما قصد دارد تا از محل تسهیلات بانکی ۲ ماه از حقوق معوقه کارگران خود را پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز