خبرگزاری کار ایران

امروز رخ داد:

ابهام در تعداد تلفات انفجار کارخانه فولاد در هند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۵

چکیده: «تعداد دقیق قربانی‌ها مشخص نیست و از سوی دیگر مسئولان اتحادیه بازرگانی ایالتی هند اعلام کردند که ۱۰۰ تن در این حادثه کشته شده‌اند.»

در پی انفجار یک کوره‌ در کارخانه تولید فولاد در شرق هند دست‌کم پنج نفر ناپدید شدند.

به گزارش دریافتی ایلنا، طبق گفته مقامات محلی ایالت «اوریسا» این پنج نفر که از کشورهای چین و تایلند به عنوان مهندس داخل این کارخانه مشغول به کار بودند پس از این حادثه ناپدید شده‌اند.

«بیجایشری روترای»، وزیر دپارتمان امور بیمه‌ای کارگران گفت: در حال حاضر نمی‌توان تعداد دقیق قربانیان یا مجروحان این حادثه را تایید کرد زیرا پلیس هنوز در حال بازرسی منطقه است. همچنین سیستم این کارخانه نقص فنی بسیاری دارد و محل پنج مفقود این حادثه شناسایی نشده است.

مسئولان این کارخانه پیش‌تر اظهار کرده بودند که در این حادثه یک کارگر جان خود را از دست داده و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند.

با این حال تعداد دقیق قربانی‌ها مشخص نیست و از سوی دیگر مسئولان اتحادیه بازرگانی ایالتی هند اعلام کردند که ۱۰۰ تن در این حادثه کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش، طبق گفته مقامات هندی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون دست‌کم ۹۸ تن در پی بروز حوادثکاری در این کارخانه جان خود را از دست داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز