خبرگزاری کار ایران

ایلنا منتشر می‌کند - ۲

تصویب پاداش ۶ میلیاردی برای کلیه مدیران تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۶۳

چکیده: ‌ «هیأت امناء سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۲۱ مرداد ماه سال جاری با پیشنهاد هیأت مدیره برای پرداخت پاداش به اعضاء هیأت مدیره، مدیران عامل، معاونین و دست اندرکاران سازمان از سال ۸۶ تا ۹۲ موافقت کرده است.»

گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی پیش از ظهر امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد که بخش‌هایی از آن در ایلنا منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این گزارش به تصویب پرداخت پاداش ۶ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی به کلیه مدیرانش در دولت‌های نهم و دهم پرداخته شده است.

بر اساس این گزارش، هیأت امناء سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۲۱ مرداد ماه سال جاری با پیشنهاد هیأت مدیره برای پرداخت پاداش به اعضاء هیأت مدیره، مدیران عامل، معاونین و دست اندرکاران سازمان از سال ۸۶ تا ۹۲ موافقت کرده است.

اینکه مدیران سازمان در روزهای پایانی دولت دهم به فکر پرداخت پاداش بیش از ۶ میلیارد تومان به کلیه مدیران دولت نهم و دهم افتاده‌اند جای بسی تأمل جدی دارد.

آنگونه که در گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس آمده است، مدیرعامل فعلی سازمان از پرداخت این پاداش‌ها خودداری کرده است.

این گزارش در ادامه به فرایند استخدام ۵۰۰ نفر بر اساس مصوبه هیات امنا(مصوبه‌ای از هیات مدیره مشاهده نشد) در روزهای پایانی دولت دهم تحت نظارت وزیر وقت کار اشاره می‌کند.

آنچه در لیست اولیه استخدام شدگان جلب توجه می‌کند به کارگیری ۹۴ نفر در استان گیلان(زادگاه وزیر وقت)، ۷۶ نفر در استان یزد(زادگاه مدیرعامل سازمان) و ۲۶ نفردر استان مازندران است. ضمن اینکه ۱۰۴ نیرو از سوی ۶۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ۳ نفر از سوی آقای شیخ الاسلامی و ۲ نفر از سوی آقای مشایی جهت استخدام معرفی شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز