خبرگزاری کار ایران

پس از شش روز جستجو:

بخشی از تابوت فلزی کارگر مدفون در معدن «نوین رضی‌آباد» کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۹۰

چکیده: در حوالی ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه به دنبال ریزش دیوار حاشیه‌ای معدن شن و ماسه نوین رضی آباد، یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه کارگر هدایت کننده آن در زیر خروار‌ها گل ولای دفن شدند.

عصر سه‌شنبه، در ششمین روز از عملیات حستجو برای یافتن کارگر مدفون شده در معدن شن و ماسه «نوین رضی‌آباد»، عوامل گروه امداد موفق شدند تا بخشی از دستگاه بیل مکانیکی را از درون گل و لای خارج کنند.

منابع کارگری ایلنا در شهرستان قدس خبر دادند: در ادامه تلاش برای کنار زدن گل و لایی که در محل حادثه انباشته شده است، امروز حدود ۲ متر از اهرم ۹ متری دستگاه بیل مکانیکی دفن شده بیرون کشیده شد.

این منابع با اعلام اینکه به دلیل وجود حجم زیادی گل و لای در محل معدن، عملیات جستجو ادامه دارد، افزودند: شرایط به گونه‌ای‌ است که ممکن است هرلحظه دستگاه‌های حفاری و یا کارگران ناجی در زیر خروار‌ها گل دفن شوند.

وی بایادآوری اینکه تیم جستجو و نجات در روزهای اخیر با شناسایی مدفن احتمالی دستگاه بیل مکانیکی و حفر یک گودال جدید و انتقال گل و لای موجود به داخل آن در صدد پاکسازی منطقه هستند، گفت: این احتمال وجود که عملیات خروج دستگاه بیل مکانیکی و کارگر دفن شده تا فردا بصورت کامل انجام شود.

یادآوری می‌شود در حوالی ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه به دنبال ریزش دیوار حاشیه‌ای معدن شن و ماسه نوین رضی آباد، یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه کارگر هدایت کننده آن در زیر خروار‌ها گل ولای دفن شدند.

هویت این کارگر «ابراهیم شفیعی»، ۳۰ ساله، متاهل و از اهالی کنگاور عنوان شده‌ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز