خبرگزاری کار ایران

خطاب به دبیر هیأت امنا و مدیر عامل تأمین اجتماعی صادر شد:

دستور وزیر کار برای پی‌گیری حقوقی تخلفات تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۵

چکیده: گزارش هیئت تحقیق و تفحص مورد مطالعه دقیق قرار گیرد و آن دسته از مواردی که مربوط به حقوق بیمه شدگان و سازمان تامین اجتماعی است از طریق مراجع ذیصلاح مورد پیگیری حقوقی قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار پیگیری حقوقی مفاد گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی برای استیفای حقوق بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی شد.

به گزارش ایلنا، در نامه علی ربیعی خطاب با آقایان دکتر میدری دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی آمده است.
۱ - گزارش هیئت تحقیق و تفحص مورد مطالعه دقیق قرار گیرد و آن دسته از مواردی که مربوط به حقوق بیمه شدگان و سازمان تامین اجتماعی است از طریق مراجع ذیصلاح مورد پیگیری حقوقی قرار گیرد.
۲ - بخشی از مفاد گزارش هیئت تحقیق و تفحص بر اثر مشکلات ساختاری و بی‌انظباطی‌های مالی رخ داده که لازم است این موانع مورد توجه قرار گرفته و روندهایی که بستر ساز این مسایل بوده مورد بازنگری قرار گیرد.
۳ - مفاد گزارش نشان می‌دهد بدنه سازمان تامین اجتماعی اعم از کادر بیمه‌ای و درمانی در روند فعالیتهای خود از سلامت کامل برخوردار هستند که بدینوسیله هیئت امنای سازمان قدر دانی خود را از زحمات آنان اعلام می‌دارد.
۴ - مجموعه‌ای از راهبرد‌ها و اقدامات برای سالم سازی و کارآمد سازی صندوق‌ها طراحی و ابلاغ گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز