خبرگزاری کار ایران

با ارسال طوماری؛

کارگران خرم‌دره و ابهر خواستار محاکمه متهمان فساد در تأمین اجتماعی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۷۴

چکیده: امضاء کنندگان بر‌ توقف سوءاستفاده‌های میلیاردی در سازمان تامین اجتماعی، بر برخورد قانونی با سود جویان و فرصت طلبان تاکید کرده‌اند و از رئیس دستگاه قضا خواسته‌اند ضمن مجازات متخلفان سازمان تامین اجتماعی، اموال چپاول شده را به سازمان باز گردانند.

جمعی از نمایندگان کارگری شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی در شهرستان‌های خرمدره و ابهر(واقع در استان زنجان) با امضا طوماری خواستار پیگیری قانونی تخلفات مطرح شده در گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی شدند.

به گزارش ایلنا، در این نامه که به امضای بیش از ۷۵ نفر از نمایندگان کارگری و شورای اسلامی کار در واحد‌های تولید شهرستان ابهر و خرمدره رسیده، آمده است: ما اعضای شورای اسلامی و نمایندگان کارگران واحد های تولیدی مستقر درشهرستانهای خرمدره ضمن قدر دانی از تلاش اعضای کمسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی که تمام توان خود را در راه حراست و پاسداری از اموال سازمان تامین اجتماعی بکار گرفته‌اند، از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم جهت حفظ اموال کارگران در تامین اجتماعی زمینه برخورد با متخلفان را فراهم کند.

در ادامه این نامه، امضاء کنندگان بر‌ توقف سوءاستفاده‌های میلیاردی در سازمان تامین اجتماعی، بر برخورد قانونی با سود جویان و فرصت طلبان تاکید کرده‌اند و از رئیس دستگاه قضا خواسته‌اند ضمن مجازات متخلفان سازمان تامین اجتماعی، اموال چپاول شده را به سازمان باز گردانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز