خبرگزاری کار ایران

کاربران ایلنا گزارش دادند:

پایگاه اینترنتی سوابق بیمه‌ای خراب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۸۱

چکیده: تعدادی از کاربران این خبرگزاری از نقاط مختلف کشور گزارش داده‌اند که به دلیل مشکلاتی که ظاهرا به بخش فنی و پشتیبانی سازمان تامنی اجتماعی مربوط است، نه تنها بارگذاری و بازگشایی سایت سوابق بیمه‌ای ممکن نیست؛ بلکه حتی امکان دریافت پرونده راهنمایی که توسط سازمان تامین اجتماعی در قالب فایل p. d. f منتشر شده است نیز وجود ندارد.

با گذشت ۶ روز از تغییر نشانی اینترنتی مربوط به استعلام سوابق بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، هنوز بیمه شدگان این سازمان برای دسترسی به سوابق بیمه‌ای خود دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۱۶ دی‌ماه سال جاری روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که نشانی پایگاه اینترنتی دسترسی به سوابق بیمه شدگان این سازمان از نشانی www. savabegh. sso. ir به نشانی www. savabegh. tamin. ir تغییر پیدا کرده است و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از این پس می‌توانند سوابق بیمه‌ای خود در این دامنه جدید مشاهده کنند.

در پی انتشار این خبر که رونوشتی از آن در خبرگزاری کار ایران نیز منتشر شد، تعدادی از کاربران این خبرگزاری از نقاط مختلف کشور گزارش داده‌اند که به دلیل مشکلاتی که ظاهرا به بخش فنی و پشتیبانی سازمان تامنی اجتماعی مربوط است، نه تنها بارگذاری و بازگشایی سایت سوابق بیمه‌ای ممکن نیست؛ بلکه حتی امکان دریافت پرونده راهنمایی که توسط سازمان تامین اجتماعی در قالب فایل p. d. f منتشر شده است نیز وجود ندارد.

در پی بروز مشکل فنی برای این پایگاه اینترنتی، خبرنگار ایلنا پس از امتحان آدرس اینترنتی اعلام شده و تأیید صحت گزارش کاربران، دلیل این مشکل فنی را از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی جویا شد که کار‌شناسان روابط عمومی این سازمان در پاسخ توصیه کردند که بیمه شدگان برای دسترسی به سوابق بیمه‌ای خود اگر از از پروتکل https۲ استفاده کنند با مشکل خاصی مواجه نخواهند بود.

با گذشت شش روز از آن تاریخ، گروه کارگری باز هم از طریق تماس کاربران خود مطلع شد که برخلاف ادعای مسئولان روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی دسترسی به دامنه اینترنتی مربوط به استعلام سوابق هنوز مقدور نیست.

توضیح آنکه دسترسی به سوابق بیمه‌ای برای کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی از آن حیثحائز اهمیت است که در پی مشکلات اقتصادی بسیاری از کارفرمایان ممکن است در پرداخت حق بیمه کارگران خود، تعلل کنند و از این بابت مشکلات متعددی را در زمان استفاده بیمه شدگان از خدمات درمانی، از کار افتادگی و یا بازنشستگی فراهم کنند.

[توضیحات تأمین اجتماعی درباره چگونگی دسترسی به سایت سوابق بیمه‌ای]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز