خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته کارگر در استان قزوین تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۸۹

دبیر حانه کارگر استان قزوین: قصد داریم در سال ۹۳ که به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامیده شده است برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجرا کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین در تشریح برنامه‌های هفته کارگر سال ۹۳ این استان گفت: امسال نیز تمامی تشکل‌های کارگری استان یک برنامه محوری برای گرامیداشت این روز در نظر گرفته‌اند.

«عید علی کریمی» در راستای تشریح برنامه‌های هفته کارگر در سال ۹۳ به خبرنگار ایلنا گقت: در هماهنگی این برنامه‌ها تشکلات‌ کارگری و کارفرمایی‌، اداره کل کار و امور اجتماعی و بسیج کارگران استان مشارکت دارند.

وی افزود: جامعه کار و تولید همواره با حضور سرنوشت ساز خود در همه صحنه‌ها، مدافع انقلاب و پیشرو در خدمت به جامعه است.

کریمی گفت: قصد داریم در سال ۹۳ که به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامیده شده است برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجرا کنیم.

وی حضور کارگران در گلزار شهدا برای تجدید میثاق با شهیدان، دیدار کارگران با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، حضور کارگران در اجتماعات صنفی روز کارگر، شرکت در نماز جمعه شهرهای استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیدار نمایندگان تشکلات کارگری با استاندار قزوین، تجلیل از کارگران جانباز و ایثارگر شاغل در بنگاه‌های اقتصادی، عیادت از کارگران بیماران، برگزاری مسابقات قرآن و ورزشی بین کارگران را از جمله برنامه‌های خانه کارگر استان قزوین در هفته کارگر سال ۹۳ عنوان کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری افزود: امیدوارم شعار سال ۹۳و تعیین خط مشی‌های آن توسط مقام معظم رهبری ما را در وظایف مهمی که بر دوش داریم بیش از پیش موفق کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز