خبرگزاری کار ایران

عضو کانون بازنشستگان شهر تهران:

مدیران تامین اجتماعی درخصوص طرح ادغام صندوق های درمانی موضع گیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۰۷

ایجاد تغییرات عمده و اساسی در ساختار اداری و مالی سازمان، بدون اطلاع و رضایت صاحبان اصلی تامین اجتماعی، تصرف غیرقانونی این صندوق عظیم و در واقع خلاف قانون است.

عضو کانون بازنشستگان شهر تهران خواستار رسیدگی و اظهار نظر صریح مدیران سازمان تامین اجتماعی درخصوص طرح ادغام بخش درمانی این سازمان با سازمان بیمه سلامت شد.

«مهدی مجیدی» مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی را مسئول حفاظت از منافع بیمه شدگان این سازمان دانست و به خبرنگار «ایلنا» گفت: طرح ادغام صندوق‌های درمانی اعتراض جامعه کارگری و بیمه شدگان تامین اجتماعی را به دنبال داشته است.

وی گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی توقع دارند تا مدیران این سازمان در جهت رفع نگرانی آن‌ها و حفظ منافع کارگران و مستمری بگیران اقدام کنند. مدیران و مسئولان تامین اجتماعی وظیفه دارند درخصوص این طرح موضع گیری صریح و روشن داشته باشند.

مجیدی با اشاره به اینکه صاحبان سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان این سازمان هستند ادامه داد: ایجاد تغییرات عمده و اساسی در ساختار اداری و مالی سازمان، بدون اطلاع و رضایت صاحبان اصلی تامین اجتماعی، تصرف غیرقانونی این صندوق عظیم و در واقع خلاف قانون است.

این فعال کارگری بازنشسته افزود: منابع مالی تامین اجتماعی از محل پرداختی حق بیمه بیمه شدگان این سازمان طی سالیان متمادی تغذیه شده است. تمام اموال، املاک، مراکز ملکی درمانی سازمان و تجهیزات موجود در آن‌ها متعلق به اقشار تحت پوشش تامین اجتماعی است. بنابراین تفکیک بخش‌های سازمان و ادغام آن با ارگانهای دولتی و غیر دولتی، دخل و تصرف در اموال شخصی بخشی از مردم کشور است.

به گفته مجیدی مدیران تامین اجتماعی موظفند در تصمیم گیری‌ها منافع بیمه شدگان را در اولویت قرار دهند و بر این اساس در جهت الغای طرح ادغام صندوق‌های درمانی حرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز