خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران:

سهمیه بیمه کارگران ساختمانی نباید به خواست نمایندگان مجلس توزیع شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۱۸

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای کارگران ساختمانی استان ویا شهرستان خود در خواست افزایش سهمیه بیمه می‌کنند که این موضوع موجب اجحاف در حق سایر کارگران ساختمانی شده است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران از توزیع ناعادلانه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، انتقاد کرد.

«محمد باقری» در این باره به ایلنا گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای کارگران ساختمانی استان و یا شهرستان خود در خواست افزایش سهمیه بیمه می‌کنند که این موضوع موجب اجحاف در حق سایر کارگران ساختمانی شده است.

اوبا بیان اینکه توزیع نا‌عادلانه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی، درست نیست، افزود: سازمان تامین اجتماعی نباید سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را به نماینده خاصی اختصاص دهد.

به گفته وی، به این شیوه، تعداد زیادی از سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در میان افراد غیر متخصص وکسانی که حتی یک روز سابقه کار ساختمانی ندارند توزیع شده است.

او با بیان اینکه از رئیس فراکسیون کارگری درخواست پی گیری این موضوع را داریم در خاتمه اظهار داشت: کسانی که این چنین به صورت غیر قانونی از سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند بعد از شناسایی از سیستم تامین اجتماعی حذف می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز