خبرگزاری کار ایران

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی:

سیستم نوبت‌دهی تلفنی در مراکز درمانی، منجر به توزیع مناسب بیماران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۵۶

اغلب مراکز درمانی سرپایی تأمین‌اجتماعی نسبت به استقرار سیستم نوبت‌دهی تلفنی اقدام کرده‌اند و مراجعین می‌توانند با استفاده از امکانات مذکور از پزشک معالج خود، تعیین نوبت کرده و در روز مشخص به مرکز درمانی مراجعه کنند.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به فواید سیستم نوبت‌دهی تلفنی، گفت: درصورتی که بیمه‌شدگان از سیستم نوبت‌دهی تلفنی استفاده کنند، شاهد توزیع مناسب بیماران در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، «محمدعلی همتی» با اعلام این مطلب، افزود: اغلب مراکز درمانی سرپایی تأمین‌اجتماعی نسبت به استقرار سیستم نوبت‌دهی تلفنی اقدام کرده‌اند و مراجعین می‌توانند با استفاده از امکانات مذکور از پزشک معالج خود، تعیین نوبت کرده و در روز مشخص به مرکز درمانی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بیماران اورژانس بدون استفاده از سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اتلاف وقت خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.
دکتر همتی با اشاره به مراکز ملکی درمانی تأمین‌اجتماعی گفت: این سازمان با دارا بودن ۷۲ مرکز بستری(بااحتساب بیمارستان میلاد و صدر)، ۷ دی‌کلینیک، ۶۵ پلی‌کلینیک، ۹۰ درمانگاه تخصصی، ۱۱۴ درمانگاه عمومی، ۵ مرکز دندانپزشکی و یک مرکز طب‌کار و سالمندی در مجموع با ۳۵۴ مرکز بستری و سرپایی در سراسر کشور به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در سال گذشته بالغ بر ۵۱ میلیون ویزیت در بخش سرپایی و ۸۱۴ هزار بیمار به صورت بستری از خدمات رایگان درمان این سازمان بهره‌مند شدند.

همتی با اشاره به میزان رضایتمندی بیماران مراجعه‌کننده به مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی گفت: براساس نظرسنجی به عمل آمده از مراجعین بستری میزان رضایتمندی بیماران ۸۲ درصد گزارش شده که این شاخص نشانگر ارائه مطلوب خدمات در مراکز درمانی این سازمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز