خبرگزاری کار ایران

توسط کارشناسان اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی(ISSA):

محاسبات بیمه‌ای در ایران بازنگری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۶۴

با همکاری اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی و با استفاده از دانش و تجارب این اتحادیه برای بازنگری در نحوه محاسبات بیمه‌ای، شاهد پایداری منابع سازمان و به تبع آن بهبود کمی و کیفی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی خواهیم بود.

در دیدار مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با معاون دبیرکل اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی(ISSA) مقرر شد به زودی هیأتی از کارشناسان این اتحادیه برای بازنگری در نحوه محاسبات بیمه‌ای، به ایران سفر کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، «سیدتقی نوربخش» در تشریح دیدارهای خود در حاشیه برگزاری نشست سالانه سازمان بین‌المللی کار در ژنو گفت: در دیدارهای انجام شده با مارتین هو معاون دبیرکل(ISSA) و تمارا جابانا، مدیر برنامه‌ریزی منطقه‌ای ISSA علاوه بر بررسی راه‌های توسعه همکاری با یکدیگر، موضوعات حرفه‌‌ای حوزه تأمین‌اجتماعی طرح و بررسی شد.

نوربخش در این دیدارها گسترش پوشش بیمه‌ای را از برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در ایران برشمرد و گفت: درحال‌حاضر تقریباً تمامی مردم ایران تحت‌پوشش یکی از سازمان‌های بیمه‌گر قرار دارند و بیش از ۳۹ میلیون نفر از مردم ایران تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند.

وی ارتقاء همکاری بین‌المللی را از برنامه‌های اصولی سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد و گفت: با همکاری اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی و با استفاده از دانش و تجارب این اتحادیه برای بازنگری در نحوه محاسبات بیمه‌ای، شاهد پایداری منابع سازمان و به تبع آن بهبود کمی و کیفی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی خواهیم بود.

نوربخش از اعزام تعدادی از کارشناسان سازمان تأمین‌اجتماعی به دانشگاه تورین در ایتالیا خبر داد و اظهار داشت: براساس توافقات صورت گرفته کارشناسان سازمان تأمین‌اجتماعی به منظور طی دوره‌های محاسبات بیمه‌ای به این دانشگاه اعزام می‌شوند.

وی از برگزاری سمینار منطقه‌ای اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی در ماه فوریه سال ۲۰۱۵ خبر داد و گفت: در این سمینار به تبادل‌نظر با مسئولین نهادهای بیمه‌ای سایر کشورها خواهیم پرداخت تا با اشتراک تجارب، بهترین راهکار را برای بهبود خدمت‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی جست‌وجو کنیم.

معاون اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی و مدیر برنامه‌ریزی منطقه‌ای این اتحادیه نیز در دیدار با دکتر نوربخش ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در سازمان تأمین‌اجتماعی و گسترش پوشش بیمه‌ای در ایران برای گسترش همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی و اشتراک تجربیات با جمهوری‌اسلامی ایران اعلام آمادگی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز