خبرگزاری کار ایران

مراسم افطاری مرکز علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۷۷

این مراسم شب گذشته با حضور «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر، «فروغ علیپور» رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تهران و جمعیتی ۲۰۰ نفری از اساتید، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر واقع در چهار راه طالقانی برگزار شد.

مراسم افطاری دانشجویان و اساتید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تهران همزمان با چهارمین شب از ماه رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مراسم شب گذشته با حضور «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر، «فروغ علیپور» رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تهران و جمعیتی ۲۰۰ نفری از اساتید، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر واقع در چهار راه طالقانی برگزار شد.

آقای محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت ماه رمضان در جوامع اسلامی، گفت: آداب روزه داری مسلمانان برخلاف ادیانی چون مسیحیت که در آن‌ها آداب خودسازی، امساک و پرهیزداری شیوه ای سخت و ریاضت گونه دارد، متفاوت است.

وی افزود: در دینی همچون مسیحیت به دلیل سخت بودن شرایط خودسازی تنها عده‌ای محدودی می‌توانند از طریق رهبانیت و تارک دنیا شدن به تزکیه نفس بپردازند.

دبیرکل خانه کارگر در ادامه گفت: با این حال مشاهده می‌کنیم که در دین اسلام شرایط به گونه‌ای است که شخص رسول خدا با وجود آنکه نه خود و نه خانواده‌اش در زمره نیازمندان جامعه زمان خود نبودند اما همواره به دنبال ساده‌زیستی بود.

وی بایادآوری این گفته پیامبر اسلام مبنی بر اینکه ماه رمضان، ماه خداست، اظهار کرد: امیدورایم در پایان این ماه بتوانیم علاوه بر تزکیه نفس در سایر زمینه‌ها نیز به موفقیت‌هایی دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز