خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خانه کارگر با صدور اطلاعیه‌ای خبر داد:

تجمع کارگران در حمایت از مردم غزه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۱۷

با کارگران و تشکل‌های مختلف در تجمع اعتراضی به این ددمنشی‌ها و سکوت جامعه جهانی و همراهی برخی دولت‌های به ظاهر مسلمان گردهم می‌آییم تا ضمن همدردی با آلام مردم زجر کشیده فلسطین اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانیم

در پی ادامه کشتار مردم غزه به دست رژیم اشغالگر اسرائیل، تشکیلات خانه کارگر طی اطلاعیه از کارگران و نهادهای صنفی آنها خواست تا در اعتراض به این وضعیت در اجتماع اعتراضی که قرار است برای ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۶ مرداد در میدان فلسطین برگزار شود، شرکت کنند.

به گزارش ایلنا در این اطلاعیه آمده است: «جهان امروز ددمنشی‌ها و تهاجم بی‌رحمانه رژیم وحشی صهیونیست را فراموش نخواهد کرد. هر روز که می‌گذرد این تهاجم گسترده‌تر و بی‌رحمانه‌تر با سکوت معنادار کشورهای عرب منطقه و سازمان‌های مدعی حقوق بشر و در رأس آن سازمان ملل متحد که خود را حامی و ضامن صلح جهانی می‌داند پی‌گیری شده و هر روز چهره اصلی جنایت‌کار‌ترین دولت نامشروع تاریخ دریک قرن گذشته بیش از پیش عیان می‌شود».

در این نامه اشاره شده: «جسارت این رژیم نه از سرفرصت‌طلبی که با هماهنگی با برخی دولت‌های منطقه که دهه هاست خود را حامی فلسطینیان می‌دانند و با هماهنگی دولت‌های به ظاهر انسان دوست غربی آغاز شده و در مواجهه با مقاومت ستودنی مردم و گروه‌های فلسطینی در تنگنای آتش بس و پیروزی، به دنبال گرفتن زمان برا برون‌رفت از بن بست کنونی وحشی‌گری و نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی را آشکار ساخته است».

در این متن اشاره شده: «هیچ ملتی در دنیا نیست که در اوضاع کنونی خاورمیانه علیرغم حوادثبه وجود آمده به‌دست غربی‌ها و دولت‌های دست نشانده آنان در منطقه همچون حملات گروهک تروریستی داعش به سوریه و عراق آسوده خاطر از کنار وقایع رخ داده در اراضی اشغالی به راحتی بگذرد».

در خاتمه این نامه آمده است: همگام با دیگر ملل جهان و به‌تبعیت از دیگر اقشار متدین، انقلابی و مسلمان کشورمان و با یاد امام عزیزمان که انقلاب اسلامی ایران را حامی ملت‌های مظلوم منطقه می‌دانستند با کارگران و تشکل‌های مختلف این عزیزان در تجمع اعتراضی به این ددمنشی‌ها و سکوت جامعه جهانی و همراهی برخی دولت‌های به ظاهر مسلمان گردهم می‌آییم تا ضمن همدردی با آلام مردم زجر کشیده فلسطین اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز