خبرگزاری کار ایران

گردهمایی سالانه مراکز علمی کاربردی خانه کارگر در تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۱۸

«صادق‌زاده: هم اکنون بیش از ۶۰۰ هزار کارگر بیمه شده در آذربایجان شرقی در کارخانجات صنعتی و تولیدی بزرگ و کوچک در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند که ارتقاء دانش آن‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.»

گردهمایی سالانه روسای مراکز علمی کاربردی خانه کارگر به میزبانی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برپا شد.

در آغاز این گردهمایی دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز در سخنانی از استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ صنعتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور یاد کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۶۰۰ هزار کارگر بیمه شده در آذربایجان شرقی در کارخانجات صنعتی و تولیدی بزرگ و کوچک در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند که ارتقاء دانش آن‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

کریم صادق‌زاده با قدردانی از توجه دبیر کل خانه کارگر به بحثآموزش به ویژه در آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه در سایه فعالیت دولت تدبیر و امید، فضای بسیار مناسبی به ویژه در بخش آموزش فراهم شده است و بدین لحاظ نباید از این موضوع به سادگی گذر کرد. بلکه با حمایت جدی و برنامه ریزی دقیق و صحیح بیش از پیش به آموزش فراگیر در جامعه شریف کارگری همت گماشت.

وی با اشاره به برنامه‌های خانه کارگر تبریز در بحثآموزش‌های کوتاه مدت و دوره‌های دانشگاهی علمی کاربردی گفت: در این حوزه و همچنین در بحثمسایل فرهنگی و اجتماعی و رفاهی خانه کارگر تبریز فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و در همین راستا به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کرده‌ایم که البته این امر بدون حمایت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و همچنین دبیر کل معزز و مدیران آموزشی خانه کارگر ممکن نبود.

صادق‌زاده به توسعه دانشگاه جامع علمی کابردی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با مدیریت عالی آقای دکترامین فرد در دانشگاه جامع علمی کابردی استان شاهد فعالیت‌های خوبی برای ارتقاء این دانشگاه بوده‌ایم که می‌تواند نویدببخش آینده‌ای روش برای مراکز علمی کاربردی استان با توجه به حمایت‌های استاندار فعال و دلسوز آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز باشد.

وی با اشاره به درخواست‌های جامعه کارگری آذربایجان شرقی برای توسعه مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز گفت: آموزش نباید متوقف شود. لذا با درنظر گرفتن مراجعات ایجاد رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد یکی از نیازهای قشر جامعه کارگری در این مرکز است که امیدواریم با توجه به فراهم شدن بسترهای لازم مجوز لازم برای پذیرش دانشچو در مقاطع بالا‌تر در این مرکز در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز