خبرگزاری کار ایران

وزیر کار:

تأمین اجتماعی بدون تحمیل هزینه به دولت خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت ارائه کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۰۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی کامیاران گفت: سازمان تأمین اجتماعی بدون تحمیل حتی یک ریال به دولت خدمات ارزنده ای در حوزه ارتقاء سلامت به مردم ارائه کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی کامیاران گفت: سازمان تأمین اجتماعی بدون تحمیل حتی یک ریال به دولت خدمات ارزنده ای در حوزه ارتقاء سلامت به مردم ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «علی ربیعیی در این مراسم که با حضور «سید تقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، «سالار مرادی» نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، «ماموستا قربانی» امام جمعه اهل سنت کامیاران و «عبدالمحمد زاهدی» استاندار کردستان برگزار شد، گفت: استان کردستان در طول تاریخ خدمات ارزنده ای را به ایران اسلامی ارائه کرده و همواره حافظ آرمان ها و ارزش های کشور بوده اند.
وی افزود: دولت تدبیرو امید نگاه ویژه ای به رفاه، سلامت و اشتغال زایی در استان کردستان دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: در ۲روز گذشته شاهد کلنگ زنی درمانگاه های تأمین اجتماعی بانه، کامیاران و توسعه بخش اطفال بیمارستان سقز و افتتاح مرکز تفریحی رفاهی در شهرستان مریوان بودیم.

ربیعی تصریح کرد: سعی می کنیم روند اشتغال زایی و سرمایه گذاری در استان کردستان با سرعت بیشتری انجام شود.
وی گفت: در یک سال اخیر شاهد تحولات عظیمی در حوزه سلامت کشور بودیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به مشکلات مردم در حوزه درمانی در شهرستان کامیاران از سازمان تأمین اجتماعی می خواهم تا پروزه درمانگاه عمومی کامیاران را در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برساند.

در ادامه این مراسم، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز از نگاه ویژه به کامیاران و احداثدرمانگاه در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: کامیاران یکی از شهرهای مهم استان کردستان است.

سالار مرادی افزود: شهرستان کامیاران با وجود ۱۳۵ هزار نفر جمعیت از کمترین خدمات درمانی نیز محروم است و روزانه چند صد نفر از مردم این شهرستان برای دریافت کوچکترین خدمت درمانی مجبور هستند به سنندج یا کرمانشاه مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: احداثدرمانگاه و گسترش مراکز بهداشتی درمانی از نیازهای برحق و ویژه مردم کامیاران است.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران تصریح کرد: با توجه به محرومیت شهرستان کامیاران امیدوار هستیم درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی زودتر از موعد پیش بینی شده ۱۸ ماهه به بهره برداری برسد.

همچنین در این مراسم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کردستان با بیان اینکه درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی کامیاران در زمینی به مساحت یک هزارو ۴۰۰ متر مربع ساخته می شود، گفت: این درمانگاه در مدت ۱۸ ماه احداثو تجهیز شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: درمانگاه عمومی کامیاران با بخش های پزشک عمومی، رادیولوژی، تزریقات و پانسمان، داروخانه و آزمایشگاه احداثخواهد شد و امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم این شهرستان در حوزه درمان را تا حد زیادی مرتفع کنیم.

دکتر «هوشنگ پیرفلاح» افزود: در یک سال اخیر بسیاری از دغدغه های مردم در حوزه درمان در کردستان برطرف شده که این مهم نشأت گرفته از نگاه ویژه دولت و مدیران تأمین اجتماعی به حوزه رفاه و سلامت است.

وی اظهار داشت: از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰هزارنفری استان کردستان، ۷۰۰هزار نفر به صورت مستقیم از خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی استفاده می کنند.

مدیردرمان تأمین اجتماعی کردستان با بیان اینکه پرداخت ها به مراکز طرف قرار داد به روز شده است، تصریح کرد: با مراکز خصوصی و دولتی در استان قرارداد داریم تا بتوانیم خدمات درمانی رابا سهولت در اختیار بیمه شدگان استان قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز