خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کار در دیدار با نماینده شرکت‌های چینی:

موانع سرمایه‌گذاری خارجی در وزارت کار با اولویت مرتفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۷۶

«در راستای ترغیب سرمایه گذاری خارجی هر گونه موانع فعالیت سرمایه گذاران با اولویت مورد بررسی قرار گرفته و مرتفع می‌شود.»

نماینده گروه شرکت‌های سرمایه گذاری صنعتی کشور چین با قائم مقام وزیر تعاون، کاره و رفاه اجتماعی در امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.
محمد تقی حسینی در دیدار با " چون لی گونگ " ضمن اشاره به همکاری های خوب و رو به رشد ایران و چین در زمینه های اقتصادی و صنعتی گفت: وزارت کار همیشه از گسترش همکاری بین دو کشور و فعالیت سرمایه گذاران چینی در پروژه های عمرانی و صنعتی حمایت کرده است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه در امور بین الملل اظهار داشت: در راستای ترغیب سرمایه گذاری خارجی هر گونه موانع فعالیت سرمایه گذاران با اولویت مورد بررسی قرار گرفته و مرتفع می‌شود.

این مقام مسئول در وزارت کار با اشاره به حجم و گسترده فعالیت های اقتصادی سازمان های زیرمجموعه وزارت کار، بر تبادل تکنولوژی و دانش فنی و حرفه ای بین این موسسات و گروه شرکت های سرمایه گذاری صنعتی چین تاکید کرد.

همچنین نماینده گروه شرکت های صنعتی چین نیز با اشاره به زمینه فعالیت های دو کشور خواستار افزایش همکاری بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه وزارت کار با شرکت های چینی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز